مدیرعامل باشگاه ذوب آهن تاکید کرد فصل قبل از جواد نکونام برنامه گرفته بود.

مدیرعامل ذوب‌آهن از نکونام برنامه گرفته بود/ شایعه سازان شناسایی شدند!

به گزارش قدس آنلاین، سعید آذری در پاسخ به این پرسش که این روزها بحث مذاکره ذوب آهن با جواد نکونام هم مطرح شده است. آیا با این مربی هم جلسه ای داشته اید؟ گفت: - اصلا اینطور نیست. من خودم قهرمان ملی بوده ام و با همه بازیکنان از جمله علی دایی و جواد نکونام رفیق هستم. با بازیکنان هم در ارتباطم. من سال گذشته از نکونام برنامه گرفته بودم که برنامه خوبی هم بود. خوشحالم دست روی کسی گذاشته بودم که با نساجی به لیگ برتر صعود کرد؛ کاری که ۲۴ سال هیچ مربی ای نتوانسته بود انجام بدهد.

وی ادامه داد: زمان نشان داد که انتخابم درست بوده است. جواد دوست خوبم است ولی نمی دانم باید چندبار بگویم اولویت اول و آخر ذوب آهن، قلعه نویی است. ما به گزینه دیگری فکر نکرده ایم. اینها شیطنت ها و جنگ های روانی پیش از مسابقات است که همه را بلد هستم.

آذری ادامه داد: کانالی هم که این شایعه را مطرح کرده بود، شناسایی کرده ایم. عده ای دنبال بر هم زدن تمرکز امیر قلعه نویی و سعید آذری هستند که این حربه ها نخ نما شده است. جواد دوست خوبم است و کاپیتان تیم ملی بوده. حتی زمانی که رباط صلیبی پاره کرده بود، یک روز او را در هتل المپیک دیدم و گفتم از همین حالا دوره های مربیگری را در اسپانیا بگذران چون این کشور به مربیان جوانی مثل تو نیاز دارد.

مدیرعامل ذوب آهن خاطرنشان کرد: رفاقتم را با هیچکس پنهان نمی کنم ولی سر اصولم هستم و معامله نمی کنم. امیر قلعه نویی تا روزی که خودش بخواهد با ذوب آهن همکاری می کند. او بزرگ ما است. به شایعاتی هم که مطرح می شود، گوش نمی دهیم. به عنوان مدیرعامل ذوب آهن می گویم که این جنگ ها را خوب می شناسم و در عرصه رسانه، جنگ را نمی بازم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.