تمرین رسمی تیم ذوب آهن اصفهان پیش از بازی با استقلال با دیدار پرسپولیس و الجزیره امارات همزمان شده است و امکان تمرین برای نماینده اصفهان وجود ندارد.

مشکل عجیب ذوب آهن برای تمرین قبل از بازی با استقلال!

به گزارش قدس آنلاین، تیم های فوتبال استقلال و ذوب آهن در دیدار برگشت مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۲۰:۴۵ سه شنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

تیم ذوب آهن فردا یکشنبه عازم تهران می شود تا تمریناتش را پیش از بازی با استقلال پیگیری کند با این حال برای تمرین رسمی پیش از روز بازی در ورزشگاه آزادی به مشکل خورده است.

طبق قانون، تیم میهمان باید روز قبل از مسابقه یک جلسه تمرین در زمین بازی برگزار کند. یعنی ذوبی ها باید روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی تمرین کنند اما این زمانی است که پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا در این ورزشگاه میزبان الجزیره امارات است.

در واقع ذوبی ها قادر به استفاده از زمین آزادی یک روز پیش از بازی با استقلال نیستند و به احتمال زیاد نماینده AFC هم اجازه تمرین به ذوبی ها در روز یکشنبه را نخواهد داد.

سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با اعلام این خبر گفت: یک جلسه تمرین در زمین اصلی مسابقه حق ما است و نماینده کنفدراسیون آسیا باید این مشکل را برای ذوب آهن حل کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.