همدان- مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان در تشریح پروژه‌های سال ۹۷ استان از تکمیل و تحویل دو بیمارستان بهار و تویسرکان و احداث ۱۱۱ کیلومتر راه روستایی خبر داد.

احداث ۱۱۱ کیلومتر راه روستایی در استان همدان

 به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی فرهاد فرزانه در تشریح پروژه‌های سال ۹۷ استان گفت: در حوزه مدیریت فنی و اجرایی استان همدان در سال جاری بیمارستان بهار تکمیل و تحویل بهره‌بردار خواهد شد، همچنین زمان تحویل بیمارستان تویسرکان نیز با پیگیری‌های سازمان مجری سال ۹۷ خواهد بود.

فرزانه ادامه داد: دیگر پروژه‌های استانی، مجتمع اداری فرسفج و شیرین سو و نیز بهزیستی قهاوند در صورت تخصیص اعتبار کافی امسال تحویل داده می‌شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: پروژه‌های کتابخانه اسدآباد و موزه سفال لاله جین در صورت تامین و تخصیص اعتبار مورد نیاز امسال به مرحله انعقاد قرارداد و انتخاب پیمانکار خواهند رسید.

وی همچنین بیان کرد: پروژه‌های فرمانداری فامنین، بخشداری مرکزی همدان نیز متناسب با تخصیص پیشرفت فیزیکی مناسب خواهند داشت.

وی عنوان کرد: در حوزه راه، برنامه استان در سال ۹۷ ساخت حدود ۱۱۱ کیلومتر راه روستایی در شهرهای همدان، تویسرکان، اسدآباد، ملایر، نهاوند، فامنین، کبودرآهنگ، بهار و رزن است که حدود ۵۳ کیلومتر آن در حال اجراست و ۵۸ کیلومتر باقیمانده نیز در مرحله مناقصه، مطالعه و تامین اعتبار است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.