قدس انلاین – سعید کوشافر: ظهر امروز صدای رگبار گلوله سکوت خیابانهای جنوب مشهد را شکست، ناگهان همه چشمها به سوی میدان جمهوری اسلامی یا همان تلویزیون خیره شد ، جایی که سازمان صداوسیمای خراسان رضوی هم واقع شده و یکی از میدانهای مهم شهراست .

جزییات دوئل جنایتکاران درمیدان تلویزیون مشهد/ شلیک پس از مشاجره وسط خیابانی شلوغ/ مقتولان فرصت استفاده از اسلحه نیافتدند

تلفنهای مردمی به صدا درامد و هرکس تلاش داشت تا بداند موضوع چیست اما مهمتر از این تماسهای از روی کنجکاوی ، تماسهای حیاتی شاهدان ماجرا با 110 بود که ابعاد دقیق این دوئل خیابانی را روشن میکرد، ماموران پلیس اولین کسانی بودند که پس از تماس مردمی متوجه موضوع شده و درمحل حضور یافتند ، آنها با خودروی پژو پارسی با شیشه های شکسته درحاشیه میدان مواجه شدند که جوی خونی در زیرش روان شده بود.

رانندگان عبوری درتماس با 110 اعلام کردند که پراید هاچ بکی  را دیده اند که  درکنار یک خودروی پژو پارس  درحال تردد است ، سرنشینان دو خودرو با هم درحال صحبت کردن بوده اند اما به نظر خیلی هم دوستانه نبوده و بیشتر به فریادو ناسزا گویی شبیه بوده است .ناگهان سرنشین خودروی پراید اسلحه کشیده و اقدام به تیراندازی به سمت خودروی پارس میکند.لحظاتی بعد خودروی پارس درحالی متوقف میشود که جانی دربدن هیچکدام از دو سرنشین ان باقی نمانده است .

درهمین راستا ، سرهنگ اکبر اقا بیگی فرمانده انتظامی مشهد مقدس درگفت وگو با خبرنگار قدس انلاین میگوید: ساعت 12و15دقیقه ظهر امروز خبری مبنی بر تیراندازی میان سرنشینان دوخودروی پراید و پارس درمیدان جمهوری اسلامی  به مرکز 110 مخابره و بلافاصله ماموران درمحل حاضر شدند.بنا بر بررسی های اولیه و اظهارات شاهدان، سرنشینان  این دوخودرو درحال حرکت با یکدگیرمشاجره کرده و پس ازمشاجره اقدام به تیراندازی میکنند.

سرهنگ اقا بیگی افزود: دراثر تیراندازی واصابت گلوله به سرنشینان خودروی پارس دونفر سرنشین این خودرو به قتل میرسند.دربررسی های بعدی پلیس در خودروی مقتولان یک قبضه اسلحه کشف شد که این مساله نشان میدهد مساله امنیتی نبوده و به احتمال زیاد سرنشینان این دو خودرو از قبل با یکدیگر خصومت داشته و موضوع شخصی است .

وی تصریح کرد: تمام ظرفیت پلیس مشهد برای شناسایی ودستگیری عاملان این جنایت فعال شده و سرنخهای بسیار خوبی هم به دست امده است و به مردم این وعده را میدهم که طی ساعتهای اینده قاتلان شناسایی ودستگیر خواهند شد.

درهمین راستا ، قاضی حسن حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار قدس انلاین  درباره جزئیات ماجرای تیراندازی و قتل دونفر  در میدان جمهوری اسلامی اظهار داشت: در این حادثه سرنشینان یک خودروی پراید با اسلحه شکاری و جنگی به‌سمت سرنشینان یک دستگاه پژو تیراندازی کردند و آن‌ها را به قتل رساندند.

معاون دادستان خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه براساس بررسی‌های اولیه مقتولان جزو افراد سابقه‌دار بودند، گفت: انگیزه قتل هنوز مشخص نیست و نیاز به بررسی بیشتری دارد. از خودرو مقتولان نیز اسلحه کشف شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.