قدس آنلاین-محمد رضایی:دبیر ششمین کنفرانس «افق نو» گفت:مقاومت فلسطین مشکلی نداردفقط باید درک شود.

مقاومت فلسطین مشکلی نداردفقط باید درک شود

دکتر نادر طالب زاده  در مشهد در باره چرایی همایش با این عبارت که نظرت به عنوان خبرنگار قدس در باره همایشهای افق چیست؟ شروع می کند و -پس از آنکه می گویم حرکت اثربخش و گام محکمی برداشه شده-می افزاید:ما تا آخر کار برای حمایت از فلسطین ایستاده ایم اما باید با قاطعیت بگویم؛ مقاومت مشکلی نداردفقط باید درک شود.
وی در باره ویژگی این همایش بیان کرد: ششمین کنفرانس «افق نو» با همکاری آستان قدس رضوی با یک معنویت برگرفته از امام مهربانیها حضرت رضا(ع) در مشهد مقدس برگزار می شود زیرا این بقعه مبارکه به  واسطه ظلم مامون و شهادت امام رضا(ع)، مکان ظلم ستیزی است.

وی  در باره انتقال سفارت آمریکا به قدس می گوید: این یک تکلیف بود از سوی لابی قوی صهیونیستی برای روسای جمهور آمریکا و این تراپ بود که آن را اجرا کرد زیرا در کتاب (برنامه بزرگ) بزرگ دیوید هوروویت بر انتقال این سفارت به عنوان مهمترین گام تاکید شده است.

وی می افزاید: در بحث آزاد سازی قدس آرام آرام داریم به سرمنزل مقصود می رسیم؛ زیرا انتخابات روسیه، انتخابات لبنان، آزاد سازی زمینهای اشغالی از دست تکفیریها و حتی بیانیه آمریکا برای خروج از برجام را می توان تکه های یک پازل برای ایجاد خود باوری و رسیدن به هدف اصلی و آزاد شدن قدس بر شمرد.
وی در باره فصل جدید چالش در فلسطین و تعرض اسرائیل و آمریکا به مردم تحت اشغال می گوید:یقینا شکست می خورندو ما باید با ایجاد حرکتهای فرهنگی و سیاسی و زنده نگه داشتن آرمانهای مردم ستمدیده فلسطین برای این شکست تاریخی تلاش کنیم.
 دبیر همایش ششم افق نو در باره مهمانان و زمانبندی این همایش می گوید: تعداد مهمی از این افراد از آمریکای شمالی و اروپا هستند،    در بحث زمان برگزاری این کنفرانس برای ما بسیار مهم بود زیرا درست در زمانی که رییس جمهوری آمریکا بیانیه ای درباره برجام و بیت المقدس می دهد، این افراد موثرآمریکایی ها به  کشورمان می آیند.
 برنامه ریزی کرده ایم  که این افراد که مهمانان و صاحبنظران مهم هستند پس از پایان این همایش بمدت یک هفته در استانهای بزرگ در داشگاهها کنفرانس را ادامه دهند و یک حرکت بزرگ ایجاد شود.

طالب زاده می افزاید: کنفرانس افق نو در سه روز برگزار می شود و بعد در استان ها به کار خود ادامه می دهد، یعنی قرار است این افرادپس از پاین کنفرانس در مشهد در دانشگاه ها ی استانها ی بزرگ صحبت کنند زیرا نظرات اکثر این افراد در رسانه های آمریکا سانسور می شوندو این فرصت براای آنان و نیز جریان مقاومت بسیار مغتنم است.
دبیر ششمین کنفرانس افق نو تاکید می کند:برای مثال چند فرد امنیتی مهم که پیش از این در پنتاگون فعالیت داشته اند به این کنفرانس می آیند و باید حرف های آنها را شنید ضمن اینکه خیلی ها آرزو دارند این افراد را از نزدیک ببینید چراکه این افراد در سطح بین المللی صاحبنظران استکبار ستیزی بشمار می روند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.