جیمز مایک فریمن فعال حقوق بشر و استاد دانشگاه از آمریکا وکارشناس مسائل فلسطین در این باره به خبرنگار قدس آنلاین می گوید: مشهد پنجره ای به زیباییهاست و نمی توانم بطور کامل احساسم را بیان کنم اما برایم خاطره انگیز بود.

قدس آنلاین-مشهد شهر بزرگ و زیبایی یافتم و مخصوصا حرم امام رضا و صحن های متبرکه برای من مانند رویا بود و بازدیدمان از حرم واقعا بیاد ماندنی بود.
وی می افزاید: ک از کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی بازدید کردیم و هرگز فکر نمی کردم وقتی برای همایشافق به مشهد می آیم با شهر زیبایی مانند مشهد و حرم مطهر امام هشتم روبرو شوم.
من از همه ایرانیان و مخصوصا مدیران همایش افق برای اینهمه زیبایی و شکوه که در حرم مطهر وجود دارد سپاسگزارم.
*شهر مشهد دوست داشتنی بود
دکتر ای. مایکل جونز سردبیر مجله جنگ‌ فرهنگی نیز در باره دیدارش از بزرگترین کلانشهر مذهبی ایران می گوید: مشهد بسیار زیبا است وآن رامی توانیم شهر دوست داشتنی  بنامیم چون همه نیازهای لازم برای برگزاری همایش بین المللی با گرایش مذهبی و مقاومت را می توانیم بیابیم.
 وی می افزاید: واقعیت این است که مشهد و این هتل به دلیل نزدیکی با حرم امام رضا(ع) مکان شایسته ای برای این برگزاری این کنفرانس است وبه درستی برای این حرکت جهانی انتخاب شده است و
 در باره حرم مطهر هم باید اعتراف کنم که مکان پر از انرژی و معنویت را مشاهده کردم. هرچند دوست داشتم مضجع شریف امام رضا را هم ببینم که میسر نگردید ولی متوجه شدم این حرم نه تنها برای ایرانیها بلکه برای همه مسلمانها می تواند ملجا و پناهگاه و نقطه ایمنی بخش باشد.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.