ایلام- مدیر امور شعب بانک های ملی استان ایلام گفت: تسهیلات ازدواج در بانک های ایلام افزایش یافته و همه بانک های عامل استان موظف به پرداخت وام ازدواج بر اساس مصوبه جدید دولت هستند.

تسهیلات ازدواج در بانک های ایلام افزایش یافت

علی اشرف یوسفی غیاثی روز یک شنبه در گفتگو با قدس آنلاین، با بیان اینکه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در بانک های ایلام با کارمزد ۴ درصد به زوج های جوان پرداخت می شود، اظهارداشت: مبلغ تسهیلات ازدواج در سال جاری برای هر یک از زوجین به ۱۵۰ میلیون ریال افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۱۴۰ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج از طریق بانک های عامل استان به زوجین پرداخت شد، افزود: پرداخت این میزان تسهیلات ازدواجی به زوج های جوان ایلامی در نوع خود بی نظیر و کم سابقه بوده است.

مدیر امور شعب بانک های ملی استان ایلام همچنین به اعزام کارکنان شعب استان به استان کرمانشاه اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: به منظور تسهیل در روند پرداخت تسهیلات به زلزله زدگان استان کرمانشاه در شهرستان های سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی، کارکنان بانک های ملی استان ایلام به این شهرستان ها اعزام شده اند.

علی اشرف یوسفی غیاثی یادآور شد: از نیمه دوم فروردین کار اعزام کارکنان بانک ملی ایلام به کرمانشاه به صورت نوبتی و شیفتی آغاز شده و تا پایان ارائه تسهیلات این روند ادامه خواهد داشت.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.