شهرکرد-مدیرکل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری از تشدید نظارت های بهداشتی دامپزشکی بر مراکز تولید، توزیع و عرضه فراورده های خام دامی از تاریخ ۲۷ اردیبهشت ماه لغایت ۲۷ خرداد ماه سال جاری در ماه مبارک رمضان خبر داد.

تشدید نظارت های بهداشتی دامپزشکی در ماه رمضان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان ، عبدالمحمد نجاتی اظهار داشت: با توجه به دستورالعمل سازمان دامپزشکی کشور هر ساله با فرا رسیدن ماه رمضان، دامپزشکی استان و شبکه های تابعه با تشکیل اکیپ های ثابت و سیار نظارت و بازرسی، اقدام به تشدید نظارت های بهداشتی بر مراکز تولید، توزیع و عرضه فراورده های خام دامی از جمله قصابی ها، فروشگاه های مرغ و ماهی، رستوران ها و طباخی ها ، خودرو های حمل فراورده های خام دامی و کشتارگاه های دام و طیور می نمایند.

وی افزود: در راستای ارتقاء سطح بهداشت عمومی از طریق نظارت بر چرخه تولید تا مصرف فرآورده های خام دامی، این اداره کل با تشکیل ۱۷ اکیپ بازرسی سیار و ۹ اکیپ ثابت از ابتدا تا پایان ماه مبارک رمضان نظارت های بهداشتی خود را در دو شیفت صبح و بعد از ظهر انجام می دهد.

نجاتی از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره تلفن های ۸-۳۳۳۳۹۰۰۷ و تلفن گویای ۱۵۱۲ اداره کل را مطلع سازند و در شهرستان ها نیز با شبکه های دامپزشکی تماس حاصل فرمایند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.