دروازه‌بان ایرانی جداشده تیم ساندسوال سوئد گفت که مدیران این باشگاه به او دورغ گفته‌اند.

علیرضا حقیقی دلایل جدایی اش از تیم سوئدی را اعلام کرد

به گزارش قدس آنلاین،  علیرضا حقیقی درباره جدایی ناگهانی‌اش از تیم ساندسوال به سایت SVT سوئد گفت: اهالی لیگ برتر سوئد مرا به خوبی از فصل گذشته با تیم اسکیلستونا می‌شناسند. 3 بازی اول را به دلیل مصدومیت از دست داده بودم اما پس از آن بهترین بازی‌ها را از انجام دادم. آنها (باشگاه ساندسوال) می‌دانستند چه دروازه‌بانی را خریداری کردند. وقتی مرا جذب کردند اطلاع داشتند که که نیاز به زمان و بازی برای همراهی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 روسیه دارم. در این شرایط هیچ فرصتی برای نمایش خودم نداشتم.

دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: آنها به من قول بازی داده بودند. من قرارداد کوتاه‌مدت امضا کردم. حتی پیشنهادی دیگر در لیگ‌های بهتر از سوئد با درآمد بیشتری به من پیشنهاد شده بود که قرار بود دروازه‌بان ذخیره این تیم‌ها باشم. ساندسوال را به این دلیل انتخاب کردم که فرصت بازی داشته باشم. چندین بار با جول (سرمربی ساندسوال) صحبت کردم و شرایط خود را برای او توضیح دادم. او هیچگاه به من پاسخ روشنی نداد و الان هم می‌گوید دلیل بازی نکردنم انتقال دیرهنگام من به تیم ساندسوال بود. حتی پاداشی که باشگاه می‌توانست بابت حضورم در جام جهانی 2018 روسیه از فیفا دریافت کند فواید بسیاری داشت.

علیرضا حقیقی درباره بحث لفظی پیش‌آمده با سرمربی ساندسوال می‌گوید: این صحبتی میان من، جول و دو دستیارش بود. آن‌طور که در رسانه‌ها نوشتند درگیری لفظی و آتشینی نداشتیم. به هم دست دادیم و جدا شدیم. متاسفانه جول و دیگر مدیران باشگاه ساندسوال هیچ‌کاری برای من انجام ندادند. آنها به من دروغ گفتند و با آینده من بازی کردند.

سرمربی تیم ساندسوال نیز در واکنش به اتهام دروغگویی او و مدیران این باشگاه از سوی علیرضا حقیقی گفت: این آزاردهنده است که می‌گوید من دروغ گفتم. حقیقی توانایی مدیریت خود در این شرایط را نداشت. ناامیدی او بابت غیبت در جام جهانی 2018 روسیه را می‌فهمم اما به هیچ بازیکنی قول بازی نمی‌دهم. چنین روش کاری‌ای ندارم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.