کرج- سرپرست شهرداری کرج ضمن مهم شمردن مدیریت آب های سطحی در این کلانشهر از بهره برداری تقاطع باغستان در مردادماه سال جاری خبرداد.

احداث تقاطع «باغستان» مردادماه به پایان می رسد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمدرضا احمدی نژاد صبح امروز یکشنبه در صحن علنی شورای شهر کرج به ارائه گزارش عملکرد خود در طی دو هفته گذشته پرداخت و گفت: با اقدامات و تلاش های صورت گرفته میزان وصولی و درآمد شهرداری کرج در این مدت ۵ درصد افزایش داشته است.

 وی افزود: عملیات دیوارکشی ضلع شمالی میدان سپاه به عنوان یکی از پروژه های مهم در حال انجام است و حفاری این پروژه نیز شروع شده است.

سرپرست شهرداری کرج به دیگر اقدامات عمرانی اشاره کرد و گفت: عملیات اجرایی پروژه تقاطع باغستان نیز در حال انجام است و در مرداد ماه سال جاری این عملیات به اتمام خواهد رسید.

احمدی نژاد با اشاره به  جلسه ای که با نماینده ولی فقیه در استان البرز در خصوص کنگره بزرگداشت سرداران شهید داشته، گفت: شهرداری کرج یک میلیارد بدهی به این ستاد دارد که تنها ۲۰۰میلیون تومان آن پرداخت شده است ضمن آنکه وظایفی برای شهرداری کرج در این خصوص در نظر گرفته شده است که بایستی اجرایی شود.

وی  به طرح  جمع آوری آب های سطحی شهر کرج پرداخت و گفت: بدون شک جمع آوری آب های سطحی کلانشهر کرج امر حائز اهمیتی است که بایستی با سرعت عمل بالاتری مورد بررسی واقدام قرار گیرد.

احمدی نژاد با اشاره به اینکه  قوانین انتخاب پیمانکار در کرج به روزرسانی نشده است، افزود: خرید ۲۰۰ دستگاه اتوبوس برای تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی از اقدامات خوب صورت گرفته است که در حال بررسی واجرایی شدن است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.