کرج - کاندیدای منتخب ۸ عضو شورای شهر برای شهرداری کرج با بیان اینکه حرکت در مسیر رسیدن به شهری شهروند مدار الزامی است گفت: ارائه خدمات به شهروندان بخصوص محله های محروم یکی از اهداف اصلی شهرداری و شورای شهر است.

شهروندمداری و خدمت به محله های محروم ضرورت است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مجید سریزدی صبح امروز یکشنبه در جلسه شورای شهر کرج با ارائه برنامه های خود برای تصدی پست شهرداری کرج اظهار کرد: در کلانشهر کرج یک شورا وجود دارد که باید به مصوبات شورای شهر احترام قائل بوده و مطیع تصمیمات جمعی باشیم.

وی با بیان اینکه پاکدستی، سلامت، عدالت و شور و نشاط اجتماعی از جمله اهداف شورای اسلامی شهر کرج است، افزود: کرج شهری منطقه ای به معنای فراشهری و استانی و عملکرد شهر کرج عملکرد فراشهری است که تعریف جدیدی محسوب می شود.

وی ادامه داد: در این راستا باید از مولفه های استانی، ملی و پایتخت برای اداره شهر استفاده کرد و آن را به شهری شهروند محور تبدیل کرد.

سریزدی با بیان اینکه کرج شهری اخلاق مدار بوده اما متاسفانه به فراموشی سپرده شده است، خاطرنشان کرد: با وجود پتانسیل ها و ظرفیت هایی از جمله، شهرک های صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی پیام متاسفانه نتوانستیم از اقتصاد این ظرفیت ها در پیشبرد کلانشهر کرج استفاده بهینه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به همجواری با پایتخت بایستی برای اداره شهر از روش های علمی استفاده کرد چراکه ایجاد اقتصاد و درآمد پایدار با تکیه بر ظرفیت های موجود امکان پذیر خواهد بود.

نامزد معرفی شده در ادامه گفت: امکان جذب سرمایه های سرمایه گذاران خارجی به روش های نوین یکی از مهم ترین برنامه های بنده است و باید به این سرمایه گذاران احترام و ارزش قائل بود.

سریزدی با اشاره به ظرفیت های پنهان و آشکار کرج، گفت: محوریت های خاص اجتماعی، فرهنگ، آیین مذهبی و ملی و فعالیت های عمرانی باید برای رسیدن به شهروند محوری باشد.

وی در ادامه گفت: بودجه سال جاری شهرداری کرج ۲ هزار میلیارد تومان است که با توجه به سرفصل درآمد ها ۵۰۰ میلیارد تومان برای سایر درآمدها در نظر گرفته شده که چارچوب ماهیتی برای تعیین روند فعالیت ها در بحث بودجه دیده نشده است.  

سریزدی در ادامه افزود: آمادگی شهر برای مدیریت حوادث غیر مترقبه نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

کاندیدای سمت شهرداری کرج در پایان گفت: امیدوارم درصورتی که به عنوان شهردار کرج انتخاب شوم زمینه ارائه خدمات خوب برای مردم کرج را فراهم کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.