تولیت آستان قدس رضوی گفت: امروز آل سعود عامل ایجاد تفرقه و خون‌ریزی مسلمان در منطقه است.

امروز آل سعود عامل ایجاد تفرقه و خون‌ریزی مسلمان در منطقه است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در جمع علمای اهل سنت کشور هندوستان با تأکید بر ضرورت حفظ وحدت در جهان اسلام، اظهار کرد: هر کس در جهان اسلام دانسته یا نادانسته تفرقه و جدایی ایجاد کند، در جهت راهبرد دشمن حرکت کرده و هر کس در جهت وحدت و انسجام امت اسلامی حرکت کند در جهت راهبرد نظام اسلامی حرکت کرده است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ابراز کرد: زیارت جامعه کبیره که فرموده امام هادی(ع) و یک سند مهم در جهت امام شناسی است، آمده است اهل بیت علیهم السلام تفرقه را به ائتلاف و انسجام تبدیل می‌کنند.
وی عنوان کرد: بیش از هزار سال سنی و شیعه در کنار هم زندگی کرده‌اند، اما وهابیت که دست‌ساز انگلیس است، در امت اسلامی اختلاف و تفرقه ایجاد می‌کند. امروز آل سعود به جای ایجاد وحدت عامل ایجاد تفرقه و خون ریزی بین مسلمان شده است.
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها دشمن جهان اسلام هستند، رهبر معظم انقلاب بارها اعلام فرمودند که سنی آمریکایی و تشیع انگلیسی هردو از نظر ما مردود است، اسلامی که امروز آل سعود به دنبال آن است مورد حمایت آمریکایی‌ها و مردود است.
وی اظهار کرد: جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب از فلسطین و آزادی قدس حمایت کرد، در حالی‌که فلسطینی‌ها سنّی‌مذهب هستند. بیشترین ضربه را آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها به دلیل حمایت از فلسطین در این ۳۰ سال به ما زده‌اند ولی باز هم معتقدیم مسئله اول جهان اسلام فلسطین است، اینجا مسئله دفاع از مظلومان است و بنای جمهوری اسلامی این است که در سراسر جهان از مظلومان حمایت کند.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.