کرج - رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان البرز با اشاره به تحصیل ۴۶۰هزار دانش آموز در این استان گفت : سال گذشته خیرین ۷۲ مدرسه به آموزش و پرورش البرز اهداء کرده اند.

اهداء ۷۲ فضای آموزشی توسط خیرین مدرسه ساز البرز در سال گذشته

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمد رضا اسپرورین  بعداز ظهر امروز یکشنبه در نشست خبری  بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز کشور که درکانون شهید فهمیده کرج برگزار شد اظهار کرد: خیرین مدرسه ساز استان البرز ۹ برابر بیشتر از دولت حرکت کرده اند و این درحالی است که در سال گذشته فقط ۲۴ کلاس درس با اعتبارات دولتی ایجاد شده است.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز البرز در ادامه گفت: خیرین استان البرز ۲۷۸ کلاس درس را تاسیس کرده اند که نشان می دهد خیرین  ۹۱ درصد احداث پروژه ها را در سال گذشته برعهده گرفته اند .

اسپرورین با اعلام اینکه میانگین کشوری مشارکت خیرین ۴۷ درصد بوده است، افزود:  ۳سال متوالی در بخش تعهد و جذب کمک ها رتبه اول تا سوم را داشتیم و از میانگین مشارکت مردم در کشور ۴۰ درصد بالاتر بوده ایم.

این مسئول  با اشاره به اینکه در سال گذشته ۷۲ مدرسه با ۶۳۵ کلاس درس در زیربنای ۸۰ هزار و ۴۵۳ متر مربع به آموزش و پرورش این استان اهدا شده افزود: خیرین ۷۲ مدرسه به آموزش و پرورش البرز تقدیم کرده اند.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان البرز ادامه داد: خیرین برای ساخت این واحدهای آموزشی ۶۵۰ میلیارد ریال هزینه کرده اند.

وی با اشاره به اینکه تعهدات خیرین مدرسه ساز در طول سال های گذشته نشان دهنده روند رو به رشد مشارکت است گفت: خیرین شهرستانی البرز در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز  ۲۰ میلیارد تومان متعهد شده اند که انتظار می رود در جشنواره استانی این مبلغ به ۳۰ میلیارد تومان برسد.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز البرز با بیان اینکه استان البرز ۴۶۰هزار دانش آموز را در خود جای داده است، گفت: البرز به دلیل مهاجرت پذیری و رشد سالانه دانش آموزی بالاتر از میانگین کشوری بوده  همچنین فرسوده بودن فضاهای آموزشی نیاز به مشارکت های مردمی با هر توان مالی حتی اهدای یک نیمکت در کلاس درس را دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.