نماینده مردم شاهین شهر اظهار داشت: پس از پایان جلسه غیر علنی مجلس با دولت درباره ارز، باید می‌آمدند تصمیمات جلسه را اعلام می‌کردند اما هیچ تصمیم و طرحی اعلام نشد. جلساتی که مجلس با دولت برای حل مشکلات اقتصادی و سیاسی کشور می‌گذارد، تبدیل می‌شود به یک جلسه توجیهی و در آن دولت به توجیه اقدامات خود می‌پردازد.

جلسه امروز مجلس با دولت درباره ارز خروجی نداشت

قدس آنلاین/ مینا افرازه: نماینده مردم شاهین شهر در واکنش به جلسه غیرعلنی امروز ( ۲۳ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی با موضوع نوسانات بازار ارز و نتایج این جلسه به قدس آنلاین، گفت: جلسه غیر علنی امروز در حالی با حضور مسئولان دولتی انجام شد که جمع بندی و خروجی مناسب و موثری نداشت. ما به این نوع جلسات نقد داریم. در این جلسات تنها فرصتی پیدا می‌شود که دولت بیاید حرف های خود را بزند و برود و همه گوش بدهند درحالیکه این جلسات باید خارج از روال عادی جلسات مجلس باشد.

حسینعلی حاجی دلیگانی در ادامه اظهار داشت: پس از پایان جلسه باید می‌آمدند تصمیمات جلسه را اعلام می‌کردند اما هیچ تصمیم و طرحی اعلام نشد. جلساتی که مجلس با دولت برای حل مشکلات اقتصادی و سیاسی کشور می‌گذارد، تبدیل می‌شود به یک جلسه توجیهی و در آن دولت به توجیه اقدامات خود می‌پردازد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: ما به توجیه نیاز نداریم، بلکه تصمیم گیری در شرایط خاص باید تصمیمی باشد که مورد توافق قوه مقننه و مجریه قرار گیرد و همه برای اجرای تصمیمات مصمم باشند. ما در این جلسه چنین چیزی را ندیدیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.