بازگشت مارکو اوکتاویو سرمربی برزیلی تیم ملی فوتبال ساحلی مورد اختلاف اعضای بلندپایه فدراسیون فوتبال بوده است ولی در نهایی مقرر شد تا این مربی به زودی به ایران بیاید.

گزارش قدس آنلاین از دلیل تاخیر در بازگشت سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی به ایران/ یک مقام بلندپایه مانع تراشی می‌کند

به گزارش قدس آنلاین، مشکلات مارکو اوکتاویو با فدراسیون فوتبال چند ماه پیش آغاز شد. اوکتاویو چند روز مانده به شروع بازی های فوتبال ساحلی پرشین کاپ به یکباره ایران را ترک کرد و دست فدراسیون و تیم ملی را در پوست گردو گذاشت. اوکتاویو اعلام کرده بود به خاطر مشکلات خانوادگی باید به کشورش برگردد ولی بعد از چند هفته مجددا برای حضور در تیم ملی ایران چراغ سبز نشان داد.

بازگشت اوکتاویو به تیم ملی فوتبال ساحلی در کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت اعضای این کمیته به بازگشت اوکتاویو رای مثبت دادند.

با وجود تصویب کمیته فنی و توسعه، اما یک مقام بلندپایه در فدراسیون فوتبال مخالف بازگشت اوکتاویو بوده و دلایل عجیبی را برای جلوگیری از فعالیت مجدد این مربی برزیلی در تیم ملی مطرح کرده است. این مقام تاکید کرده که اوکتاویو بدون دلیل موجه تیم ملی را تنها گذاشته و ممکن است در آینده این رفتار او مجددا تکرار شود؛ برای همین نیازی به استفاده از این مربی نیست.

با این حال اعضای کمیته فنی و توسعه که حضور اوکتاویو در تیم ملی را مثبت می دانستند و نتایج کار او را در سالهای گذشته دیده بودند، بر فعالیت دوباره این مربی تاکید کرده و قرار است این مربی به زودی وارد ایران شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.