عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، پرداخت پاداش ۶۰۰ میلیونی پایان خدمت به ۲۰۰ مدیر دولتی را قانونی دانست و گفت: این پرداخت مطابق قانون قبلی بوده و این افراد هم در سال گذشته با سابقه خدمت حدودا ۳۰ ساله بازنشسته شده اند.

پرداخت پاداش میلیونی به مدیران، قانونی است

قدس آنلاین- محمد حسینی در گفت و گو با قدس آنلاین ادامه داد: این افراد طبعا کارمندان معمولی نبوده و در سطح معاونان وزیر، مقامات ارشد در نظام بانکی و شرکتهای دولتی بوده اند که به ازای هر سال خدمت ۲۰ میلیون تومان پاداش گرفته اند که سر جمع پاداش ۳۰ ساله خدمتشان حدود ۶۰۰ میلیون تومان شده است.

به گفته وی با توجه این که تبصره ۱۲ قانون بودجه سال ۹۷ برای پاداش خدمت، سقف حدودا ۳۰۰ میلیون تومانی تعیین کرده، مدیران و مقامات بالای بازنشسته شده در سال گذشته ترجیح دادند خود را مطابق قانون قبل بازنشسته کنند تا متضرر نشوند که این کار به هیچ وجه غیرقانونی نیست.

وی همچنین در واکنش به افزایش ۶ تا ۱۲ درصدی حقوق کارمندان از سوی دولت گفت: برخی دوستان مجلسی معتقدند دولت بسته به میزان دریافتی و به صورت پلکانی باید معادل صفر تا ۲۰ درصد، حقوق را افزایش می داد اما قید "حداکثر" را فراموش می کنند. دولت ۶ تا ۱۲ درصد حقوق را افزایش داده که این افزایش در حیطه اختیارات دولت و متناسب با اعتبارات موجود بوده و مغایرتی با مصوبه مجلس ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.