محمد عجم خراسانی بار دیگر به عنوان رییس هیات اسکیت خراسان رضوی انتخاب شد.

برگزاری مجمع انتخابی هیئت اسکیت با یک کاندیدا

به گزارش قدس آنلاین، شب گذشته مجمع انتخاب ریاست هیات اسکیت خراسان رضوی در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد و مجددا محمد عجم خراسانی، رییس قبلی هیئت اسکیت با کسب اکثریت آرا به عنوان رییس این هیات برگزیده‌شد. عجم در شرایطی موفق به کسب اکثریت آرا شده‌بود که حسن دوست‌محمدی، دبیر هیات اسکیت خراسان رضوی و دیگر کاندیدای ریاست هیئت اسکیت، قبل از شروع رای گیری به نفع عجم خراسانی انصراف خود را اعلام کرده‌بود.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در خصوص برگزاری مجمع انتخابی هیئت اسکیت با یک کاندیدا می‌گوید اداره کل ورزش و جوانان وظیفه‌اش را در خصوص اطلاع‌رسانی برای ثبت نام در انتخابات انجام داده‌‎است.

کوروش صبوریان پس از انتخاب دوباره عجم به عنوان رییس هیئت اسکیت خراسان رضوی اظهار کرد: اسکیت نیاز به زیرساخت‌های مناسب دارد، باید اینها را در استان فراهم کنیم. با زیرساخت‌های موجود، در بحث آموزش بسیار خوب کار شده‌است. ضمن اینکه نگاه ویژه‌ای به ورزش بانوان در این رشته و البته سایر رشته‌ها داریم، چرا که بانوان با کمترین هزینه، توانسته‌اند بهترین مقام ها را از آن خود کنند.

وی در خصوص بی‌رقیب بودن عجم‌خراسانی در این انتخابات و نبود هیچ کاندیدای دیگری گفت: عدم قبول مسئولیت، یکی از دلایل برگزاری مجمع انتخاب روسای هیئت‌ها به صورت تک کاندیدا و نمادین است. البته هیچ اجباری برای کاندیدا شدن وجود ندارد، اما تبلیغات لازمه از طرف اداره کل ورزش و جوانان و هیئت‌ها صورت می‌گیرد، اقدام دیگری در این زمینه نمی توان انجام داد.

صبوریان با اشاره به ظرفیت بالای خراسان رضوی در رشته اسکیت یادآور شد: هرگاه تلاش و همتی صورت گرفته، توانسته‌ایم در حوزه‌های مختلف کشوری و بین‌المللی مقام‌آور باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی یکی از مهمترین اقدامات در جهت پیشرفت اسکیت را توجه به شهرستان‌های استان اعلام کرد و گفت: فقط مشهد را به عنوان پایگاه اسکیت نمی دانیم و توجه به هر 28 شهرستان را در دستور کار خود قرار می‌دهیم.

صبوریان افزود: امیدوارم رییس جدید هیات اسکیت بتواند با کمک و همکاری اعضاء مجمع و پشتوانه اداره کل ورزش و جوانان استان و در راس آن فدراسیون اسکیت، در حوزه توسعه و پیشرفت این رشته ورزشی گام بردارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.