شهرکرد-فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در جلسه هماهنگی سومین همایش رزمندگان تبلیغات لشگر عملیاتی قمربنی هاشم علیه السلام گفت: تبلیغات نقش کلیدی در دفاع مقدس داشت.

تبلیغات نقش کلیدی در دفاع مقدس داشت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سپاه استان،سردار علی محمد اکبری با اشاره به نقش تبلیغات در دوره‌های مختلف تاریخی ازجمله هشت سال دفاع مقدس گفت: تبلیغات در دوران دفاع مقدس نقش کلیدی داشت و در دو بخش جذب نیرو و تقویت روحیه رزمندگان اسلام بسیار اثرگذار بود.

سردار اکبری افزود: تبلیغات در دوران دفاع مقدس یکی از عوامل مؤثر در حضور و مشارکت مردم به شمار می رفت و جذب  کمک های مردمی در عقبه جبهه ها نیز مرهون اثرگذاری این ابزار مهم است.

وی حضور اقشار مختلف فعال در تبلیغات بویژه هنرمندان، مداحان و مبلغان دینی و مذهبی را حائز اهمیت دانست و گفت:  تبلیغات را می توان یکی از  مهم‌ترین عوامل پیروزی در دوران دفاع مقدس به شمار آورد.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) تصریح کرد: اگر چه تجهیزات نظامی دشمن در هشت سال جنگ تحمیلی، بیشتر از ما بود؛ ولی روحیه معنوی و اعتقاد راسخ و ولایتمداری رزمندگان موجب شد که با عزت و افتخار از امتحان بزرگ دفاع مقدس عبور کنیم.

شایان ذکر است،در این جلسه پیرامون برنامه های برگزاری سومین همایش رزمندگان تبلیغات لشگر عملیاتی قمربنی هاشم علیه السلام به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری هم اندیشی شد و مقرر گردید این همایش همزمان با نیمه دوم تیرماه سال جاری در شهرکرد برگزار شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.