۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱
کد خبر: 600261

قدس انلاین : پلیس فتا شهرستان تایباد عامل فروش تجهیزات ممنوعه و نشر فیلم های ضرب و شتم در کانال های تلگرامی را شناسایی و دستگیر کرد.

قمه کش تلگرامی تایباد آب خنک میخورد

سرهنگ "حسن ناگهانی" فرمانده انتظامی شهرستان تایباد  گفت : کارشناسان پلیس فتا این فرماندهی با رصد و پایش فضای سایبری ‌کانالی تلگرامی که علاوه بر فروش انواع قمه ، فیلم هایی از ضرب و جرح و نزاع های خونین را بارگزاری کرده بود، شناسایی کردند.

وی تصریح کرد: ماموران این فرماندهی با یک سری تحقیقات فنی در فضای سایبر مدیر کانال که خود فردی شرور است و این اقدام او موجب تشویش اذهان عمومی و به نوعی ترس در میان شهروندان شده را شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر کردند.
متهم سابقه دار که به جرم شرارت ، دو پرونده کیفری دیگر در کارنامه وی به چشم می خورد در بازجوئی های به عمل آمده هدفش از راه اندازی این کانال تلگرامی با محتوی خشن را خودنمایی و بزرگ نمایی اعلام کرد.
سرهنگ ناگهانی با توجه به برخی مخاطرات شبکه های اجتماعی خارجی نظیر تلگرام به کاربران ؛ استفاده از شبکه های اجتماعی و پیام رسان داخلی را توصیه کرد و افزود: تولید و بازنشر هر مطلبی که موجب تشویش اذهان عمومی شود پیگرد قانونی را در بر خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.