بجنورد -مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی از موافقت با طرح محور گردشگری چناران شهر ، جشنواره فرهنگی ، هنری اقوام ایرانی ،و طرح احداث دهکده گردشگری در شهرستان راز و جرگلان در اولین کارگروه میراث فرهنگی در سال ٩٧ خبرداد.

موافقت با طرح احداث دهکده گردشگری در شهرستان راز و جرگلان

 به گزارش قدس آنلاین ،به نقل از اداره روابط عمومی میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی محمد سویدانلویی اظهار داشت: با برگزاری اولین جلسه کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در سال ٩٧، با کلیات طرح محور گردشگری چناران شهر ، جشنواره فرهنگی ، هنری اقوام ایرانی و طرح احداث دهکده گردشگری در شهرستان راز و جرگلان موافقت شد.

وی همچنین از موافقت کارگروه میراث فرهنگی و گردشگری با کلیات طرح تغییر کاربری مجموعه سبزه میدان خبر داد و گفت: جهت رفع آلودگی های بصری و ساماندهی وتقویت جداره های ارزشمند به منظور ارتقای کیفی سیما و منظر شهری در سبزه میدان مقرر شد شهرداری بجنورد لایحه ای به شورای شهر ارائه تا از طریق اعمال سیاست های تشویقی مالکین پلاکهای تجاری را به همکاری در این زمینه ترغیب نمایند.

سویدانلویی اظهار داشت: موضوع اصلاح کاربری کاروانسرا از انبار به فضاهای خدماتی – گردشگری موافقت و مقرر شد جلسه ای با همین موضوع با ریاست معاونت هماهنگی امور عمرانی و با حضور مدیران دستگاه های مرتبط (شهرداری، راه و شهرسازی ، برق ، مخابرات و گاز)برگزار گردد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.