قدس انلاین: رییس هیات انجمن های ورزشی خراسان رضوی، گفت: در حوزه ورزش نه در حرف بلکه در عمل ثابت کردیم بهترین هستیم.

نه در حرف بلکه در عمل ثابت کردیم بهترین هستیم

به گزارش قدس انلاین، محسن قهرمانی در اولین گردهمایی هیات انجمن های ورزشی خراسان رضوی که با حضور روسا و نواب رییس و دبیران هیات انجمن های ورزشی و روسای هیات انجمن های ورزشی استان برگزار شد، گفت: بر خود میبالیم که امروز ٢٧ شهرستان فعال در انجمن های ورزشی داریم و بهترین های شهرستانها در هیات ما فعالیت میکنند.

وی ضمن تشکر از  خانواده بزرگ این هیات گفت: سال ٩٦ سالی پراز تلاش و کوشش بود و ان شاالله بتوانیم رتبه اول راکسب کنیم.

قهرمانی افزود: استان خراسان رضوی در هر ٢٠ کمیته  فعال است و فقط ١٥ ملی پوش پسر در رشته راگبی داشتیم. همچنین در رشته های بیسبال ضمن کسب مقام قهرمانی ملی پوش معرفی کردیم و در دارت و فوتبال رومیز هم ملی پوش پسر داریم.

 وی گفت: تنها هیات کشوری هستیم که در مسابقات لیگ برتر، قهرمانی کشور و تورنمنت های مختلف تمامی رشته ها را اعزام میکنیم.

قهرمانی ضمن اشاره به اینکه تیم راگبی پسران مقام اول کشوری را کسب کرد گفت: تیم ملی با سرمربیگری حمید تقوی عازم مسابقات آسیایی لبنان شد و مقام دوم را کسب کرد.

وی همچنین از مقام برتر کمیته راگبی و کسب عنوان مربی برتر در کشور توسط حمید تقوی سخن‌گفت و آن را افتخار بزرگی دانست.

او ضمن تشکر از حمایت مسئولین ورزش استان از جمله کوروش صبوریان، مدیر کل ورزش و جوانان استان، گفت: ان شالله میزبانی های مختلف را در سال ٩٧ خواهیم داشت وبزرگترین مجموعه ورزشهای الکترونیک کشور را بهره برداری خواهیم کرد.

قهرمانی همچنین گفت: با فعالیت رشته های بدون مربی مخالفیم و برخورد خواهیم کرد. از شهرستانهایی که امادگی اعزام تیم هایشان به مسابقات کشوری داشته باشند استقبال و قدردانی میکنیم.

وی در خصوص سایت های پروازی نیز گفت: به زودی نظم خوبی را شاهد خواهیم بود و امیدوارم شاهد  اتفاق ناخوشایندی در این رشته  نباشیم.

در پایان از کمیته ها و شهرستان های برتر با حضور ولی پور معاون توسعه منابع  انسانی و پشتیبانی مالی، نوری رییس تربیت بدنی شهرداری، نخعی شریف عضو کارگروه شهرداری تجلیل به عمل آمد.

شهرستانهای تربت جام، قوچان، سبزوار و کمیته ورزشهای هوایی انجمن های ورزشی نیشابورعناوین برتر کمیته های راگبی، طناب کشی دارت، بیسبال و سافت بال و آموزش به عنوان برترین کمیته ها معرفی و تجلیل شدند.

گفتنی ست؛ در این گردهمایی که با حضور بیش از یکصد نفر از مسئولین انجمن های استان و همچنین شهرستان های مختلف انجام شد به بررسی فعالیت های هیات در رشته های انجمن های ورزشی در سال ٩٦، ارائه راهکار ها و پیشنهادات برای فعال تر شدن رشته های مختلف زیرمجموعه هیات، استعدادیابی در این رشته ها، همگانی کردن برخی از رشته ها و همچنین ارائه تقویم ورزشی سال ٩٧ به مسئولین انجمن های استان، پرداخته شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.