سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کاری به پنجره نقل و انتقالات ندارم، سال آینده با جوانان بهتر هم می‌شویم.

برانکو: به تصمیم کی روش احترام می گذارم/ برای فوتبال ایران خوشحالم

به گزارش قدس آنلاین، برانکو بعد از پیروزی ۲ بر یک مقابل الجزیره و صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبری  حاضر شد و ابتدا خبرنگاران او را تشویق کردند و سرمربی پرسپولیس گفت: هنوز در هیجان بازی بودیم که دیر آمدیم. در ۹۰ دقیقه خوب بودیم و به بازیکنانم افتخار می‌کنم.

*از اتفاقات بازی با الجزیره خوشحالم

عملکرد خوبی که داشتند و همچنین از هواداران تشکر می‌کنم و از مجموع اتفاقات رخ داده در بازی خوشحالم.

* سیدجلال برای من سوپرمن  است

برانکو در مورد اینکه سرمربی حریف گفته بود مگر سیدجلال حسینی سوپرمن است و این بازیکن گل صعود را زد گفت: سیدجلال بازیکن بسیار مهمی برای تیم است. او کاپیتان ما است. البته او سوپر من است البته ۱۲ بازیکن دیگر هم کنار او بازی کردند و تیم موفق شد. انتظار برد داشتیم اما با تلاش بازیکنان به هدفمان رسیدیم.

* با وقت‌کشی به دنبال نتیجه نستیم

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه کاته گفت بازیکنان شما ۲۵ مرتبه در بازی رفت خودشان را به زمین انداختند گفت: البته ما در ابوظبی هم خوب بازی کردیم و هدفمان بردن بود. البته این راهی نیست که بخواهیم با آن به نتیجه برسیم و با وقت کشی نتیجه بگیریم. تلاش می‌کنیم فوتبال بازی کنیم و با خلق موقعیت و گلزنی هواداران ما ن را شاد کنیم.

*نکته اصلی صعود دو نماینده ایرانی به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا است

برانکو در مورد اینکه در دقیقه ۲۴ داور می توانست یک پنالتی برای پرسپولی بگیرد و قبول دارید که داور به تیم حریف کمک کرد، اظهار داشت: به نظرم داور نمی‌خواست به حریف کمک کند و قصد و غرضی احساس نکردم. شاید داور در برخی صحنه ها اشتباه کرده باشد. از زاویه ای که داشتم نمی‌توانم بگویم آن صحنه پنالتی بود یا نه اما صحنه قابل بحثی بود و موقعیت آخر در مورد بشار رسن بود که گاهی اوقات در فوتبال این صحنه ها پیش می آید. نکته آخر اینکه ما الجزیره را شکست دادیم و نکته دیگر اینکه ایران در مرحله یک چهارم دو نماینده خواهد داشت. این برای باشگاه ها و فوتبال ایران عالی است.

* می‌خواهم ایمانم را به بازیکنانم نشان بدهم

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه تیمش بازیکنان بالای ۳۰ سال دارد و اگر پنجره نقل و انتقالات باز نشود ممکن است به بازیکنان جوانتر بیشتر میدان بدهد، گفت: قبل از هر چیز یک بار دیگر می‌خواهم بگویم قراردادم را با پرسپولیس تمدید کردم و می‌خواهم به بازیکنانم نشان بدهم که چگونه به آنها ایمان دارم.

* حرفی در موردباز شدن یا نشدن پنجره نقل و انتقالات ندارم

برانکو تاکید کرد: حرفی ندارم در مورد اینکه پنجره نقل و انتقالات باز خواهد شد یا نه. فصل آینده از این فصل نمایش بهتری خواهیم داشت. البته آسان نیست. امروز پایان فصل باشگاهی بود و بازیکنانم با انگیزه ای بسیار عالی بازی کردند. همانطور که همکارتان گفت سیدجلال مسن ترین بازیکن مثل جوانترین بازیکن بازی کردو می‌تواند در فصل های آینده هم برای پرسپولیس بازی کند.

*محرمی به کرواسی می‌رود، من ناراحتم

وی در مورد جدایی صادق محرمی و دعوت از ۴ بازیکن پرسپولیس به تیم ملی دعوت شده گفت: صادق محرمی در مورد موقعیتش به من اطلاع داد. او به کرواسی می رود تا در تیم دیناموزاگرب بازی کند. تیم قهرمان کرواسی البته من ناراحتم که او باشگاه را ترک می‌کند ولی من گزینه ای نداشتم جز تشکر کنم از عملکردش و برایش بهترین آرزوها را کردم. پیش بینی می‌کنم صادق در اروپا می‌تواند بدرخشد و فضای زیادی برای توسعه و پیشرفت دارد.

* متاسفانه ما فقط 4 ملی پوش داریم
وی افزود: در مورد ملی پوشان باید بگویم متاسفانه فقط ۴ بازیکن از تیم ما به تیم ملی دعوت شدند. بازیکنان دیگری هم داشتیم که شایسته ملی پوش بودن هستند اما این تصمیم سرمربی تیم ملی است و من فقط بهترین آرزوها را برایشان دارم که بهترین نماینده از پرسپولیس در تیم ملی باشند و بهترین سعی و تلاششان را برای موفقیت تیم ملی کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.