اصفهان- سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شهرضا گفت: از آغاز سال جاری تا کنون ۱۰۰ گردشگر خارجی در قالب تورهای سیاحتی به حرم مطهر امامزاده شاهرضا(ع) مشرف شده اند.

بازدید ۱۰۰ گردشگر خارجی از امامزاده شاهرضا(ع) شهرضا

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، فرهاد عرب اظهاکرد: باتوجه به هماهنگی های به اقدامات انجام شده در راستای تبدیل بقاع متبرکه قطب های فرهنگی بارویکرد جذب گردشگران جهت بازدید از این اماکن متبرکه از اول سال جاری تاکنون ۱۰۰ نفر گردشگر خارجی به بازدید از حرم مطهر امامزاده شاهرضا(ع) مشرف شده اند.

وی در ادامه افزود: این گردشگران خارجی از کشورهای سوریه، آلمان، اسپانیا، عراق، یمن، روسیه، افغانستان، نیوزلند، استرالیا و فرانسه بوده اند.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شهرضا ادامه داد: هفته گذشته نیز ۲۰ از گردشگران فرانسوی به بازدید حرم مطهر این امامزاده عظیم الشان مشرف شدند.

فرهاد عرب اضافه کرد: در همین راستا نیز با هدف نشر معارف اسلامی و شیعی تعدادی مبلغ مسلط به زبان های خارجی در صحن آستان مقدس امامزاده شاهرضا (علیه‌السلام) مستقر هستند که گردشگران خارجی که به این امامزاده مشرف می شوند اطلاعات لازم را در قالب بروشور و کتب های مربوطه به آنان ارائه می دهند.

وی در ادامه گفت: آستان مقدس امامزاده شاه رضا (علیه السلام) در شهرستان شهرضا، بخش مرکزی، در شمال شهر شهرضا و واقع در بلوار مدرس واقع شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.