کرج- فرایند انتخاب شهردار کرج وحواشی ایجاد شده در جلسات اخیر شورای شهر برخی از اعضای شورا را برآن داشت تا با انجام برخی مکاتبات خواستار حضور فرماندار کرج در جلسه آتی شورای شهر شوند.

ادامه داستان فرسایشی انتخاب شهردار کرج/ دعوت از فرماندار برای حضور در جلسه شورا

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین دو جلسه پیشین شورای شهر کرج در حالی با موضوع انتخاب شهردار همراه بوده که بروز برخی اتفاقات وحواشی سبب گله مندی و اعتراض برخی اعضای شورا به عملکرد هیئت رییسه شده است.

در جلسه روز یکشنبه تنها گزینه تصدی شهرداری کرج به ارائه برنامه های خود پرداخت و قرار بود این موضوع به رای گذاشته شود اما با تصمیم رییس شورا جلسه بدون حصول نتیجه وبا نظر وی به یکباره به اتمام رسید.

در ادامه اما جلسه فوق العاده روز دوشنبه نیز با عدم حضور رییس ونایب رییس شورا برگزار نشد تا در نهایت برخی از اعضای شورا را برآن بدارد تا با نوشتن نامه به فرماندار کرج مراتب اعتراض خود را به نوع عملکرد هیئت رییسه شورا اعلام کنند.

برخی از اعضای شورای شهر در دو نامه مجزا ضمن اعتراض به اتفاقات رخ داده در جلسه ۲۳ و۲۴ اردیبهشت ماه از فرماندار خواستار رسیدگی و پیگیری قانونی این موضوع شده اند.

همچنین در نامه دیگر ۸ عضو شورا از فرماندارخواسته اند در جلسه روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه که با دستور جلسه انتخاب شهردار برگزار خواهد شد در صحن علنی حضور پیدا کند.

باید دید مکاتبات صورت گرفته در خصوص اتفاقات اخیر با چه واکنشی از سوی فرماندار کرج روبرو می شود ودرنهایت چه زمانی فرایند فرسایشی انتخاب شهردار به پایان می رسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.