عبدالله پاکاری،در نخستین جلسه ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت شهید آیت الله شیخ صادق احسانبخش، نماینده فقید ولی فقیه در استان، اظهار کرد: به دنبال هماهنگی، همفکری و هم اندیشی جهت برگزاری هرچه بهتر و باشکوه تر هفدهمین سالگرد شهادت حضرت آیت الله احسانبخش هستیم.

برگزاری مراسم استانی هفدهمین سالگرد شهادت آیت الله احسانبخش

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید گیلان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله احسانبخش را در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و افزود: امیدواریم بتوانیم مانند سال های گذشته برنامه های فرهنگی خوبی در شان این عالم ربانی برگزار کنیم و قدم موثرتر و قوی تری برای نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت برداریم. این مقام مسئول، با اشاره به تقارن مراسم سالگرد امسال با شب های قدر، تصریح کرد: ماه مبارک رمضان فرصتی مغتنم برای ارتقای غنای مراسم بزرگداشت است تا از معنویت این ماه برای تبیین شخصیت بزرگوار آیت الله احسانبخش استفاده کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان، از برگزاری مراسم مذکور در روز یکشنبه، ۱۳ خرداد سال جاری خبر داد و گفت: خوشبختانه بیت آیت الله احسانبخش ارتباط و تعامل خوبی با ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت دارد و امیدواریم مطابق روال گذشته، مراسم امسال نیز از جلوه و شکوه خاصی برخوردار باشد.

وی با بیان اینکه برنامه های رادیویی و تلویزیونی و خاطره گویی درخصوص شخصیت آیت الله احسانبخش همزمان با ایام سالگرد ایشان تهیه و پخش خواهد شد، خاطرنشان کرد: از ائمه جمعه می خواهیم از تریبون های خود به بررسی زوایای مختلف از سیره این فقید سعید بپردازند و برگزاری مراسم سالگرد ایشان را به مردم یادآوری کنند.

پاکاری، با تاکید بر لزوم تشکیل ستاد شهرستانی برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله احسانبخش در صومعه سرا و بخش لیفشاگرد، عنوان کرد: سخنران و مداح مراسم مذکور با هماهنگی آیت الله فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان و بیت آیت الله احسانبخش انتخاب و اعلام خواهد شد.

 وی با اشاره به نصب تابلوی جدید حضرت آیت الله احسانبخش در ورودی شهر رشت، خواستار انتخاب مکان جدید برای آن شد و گفت: با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی استان آثار شهید آیت الله احسانبخش از جمله کتاب «آثار الصادیقن» چاپ خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.