رشت- سرپرست اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت:تمامی ورزشکاران گیلانی که شانس بالایی برای حضور در بازی‌های آسیایی دارند از امروز حقوق ماهیانه دریافت می‌کنند.

ورزشکاران حاضر در بازی‌های آسیایی حقوق ماهیانه دریافت می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی تربیت بدنی گیلان مریم بخشی در گردهمایی روسای هیئت‌های ورزشی گیلان، اظهار کرد:تمامی ورزشکاران گیلانی که برای بازی‌های آسیایی در اردوهای تیم ملی هستند و شانس حضور بالایی در این بازی‌ها دارند از امروز حقوق ماهیانه دریافت می‌کنند تا با خیالی راحت و با انگیزه بیشتر به تمرینات خود بپردازند.

وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این گردهمایی اعلام سیاست‌های کلی بود،افزود:بر اساس عدالت و ارائه طرح و برنامه با هیئت‌های ورزشی کار می‌کنیم و عملکرد هیئت‌ها ملاک ارزیابی ماست.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت:در نظر داریم نشست تخصصی با تک تک هیئت‌ها برگزار کرده و مسائل و مشکلات ریز آن رشته را مورد بررسی قرار دهیم.

بخشی گفت:با وجود کمبود اعتبارات،برای حمایت و ایجاد انگیزه برای ورزشکاران و تیم‌های ملی از میزبانی اردوی تیم‌های ملی در رشته‌های مختلف استقبال می‌کنیم.

گفتنی است؛در این گردهمایی روسای هیئت‌های ورزشی گیلان هر یک به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در خصوص مسائلی چون تقویم سالیانه،بازی‌های آسیایی اندونزی،برنامه‌های حوزه استعدادیابی و طرح‌های همگانی در رشته‌های مختلف پرداختند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.