بجنورد- شهردا بجنورد گفت : درجذب سرمایه گذار نگاه سودبخشی نداریم نوع خدماتی که به شهروندان می رسد و سودی که سرمایه گذار می کند مهم است

در جذب سرمایه گذار نگاه سود بخشی نداریم

به گزارش قدس آنلاین ، به نقل ازاداره روابط  عمومی شهرداری بجنورد، براتیان با اشاره  به تغییر نگرش مدیریت سنتی  گفت: وابستگی به پرداخت عوارض شهرداری ها را تنها قادر به پرداخت حقوق می کند درحالیکه نیازهای توسعه شهری ضرورت توجه و احیا به سرمایه گذاری را مطرح می کند تا پویایی لازم در شهرایجاد شود.

وی افزود: هم اکنون ۳ محله سکونتی در شهرداریم که هنوز معبر مناسبی ندارند واگر نگاه ما معطوف به منابع مالی داخلی باشد تا ۵۰ سال آینده هم نخواهیم توانست وضعیت دراین محلات را بهبود بخشیم.

شهردار ادامه داد: باید دید در طرح بازآفرینی شهری بعنوان فرصت چه بهره ای می توان برد .

شهردار همچنین بیان داشت: درمدیریت شهری نگاهمان به سرمایه گذاری ، کسب سود نیست و اولین خواستمان آورد شما بعنوان سرمایه گذار به نفع شهر و شهروندان است و البته سود سرمایه گذاران تا بتوانیم به خدماتی که می خواهیم برسیم.

شهردار ، جاده شهر بجنورد را در ارتباط با مسیر گلستان به مشهد محوری توصیف کرد و گفت: آمار مدون برآورد تردد سنج های ماهواره ای تردد ۲۱ میلیون مسافر در ۷ ماه اول سال ۹۶ را ثبت کرده اند که یک مولفه قوی برای بجنورد محسوب می شود .

رئیس شورای اسلامی شهر درجلسه با بیان اینکه حضور سرمایه گذاران و علاقه مندی ایشان به شهر بواسطه تغییر رویکرد شورا و شهرداری به حوزه سرمایه گذاری با نگاه آکادمیک و برنامه های مدون و مدرن است ، افزود: توزیع خدمات درون شهرها با جذب سرمایه گذار پیوند دهنده اقتصاد و جغرافیا است .

آقای مهندس محمدی گفت: درارتباط با سرمایه گذاران بیشترین دغدغه وجود جاذبه های سرمایه گذار وتسهیل امور اداری است و در مرحله بعد مدت زمان یا نحوه مشارکت است، اما با نگاه حمایتی حاکم بر شورا و شهرداری قویا اعلام می کنیم درسرمایه گذاری زمان برای اخذ مجوزها را به حداقل زمان در مکانی که بیشترین جاذبه را برای سرمایه گذاری ایجاد می کند خواهیم رساند.

رئیس کمیسیون بودجه و سرمایه گذاری شورای شهر نیز طی سخنانی به بازدیدهای مشترک از پارکها و موقعیت های شهر اشاره کرد وگفت: با حضور تیم سرمایه گذاری از شهر ، توان و ظرفیت مناطق برای نوع طرحی که مناسب اجرا باشد ، بحث و تبادل نظر سازنده ای داشتیم.

آقای جباری گفت: طرح اولیه برای ایجاد اماکن تفریحی در دستورکار قرار گرفته و با ارائه طرح اولیه اماکن مناسب نیز مورد تحلیل قرار خواهد گرفت تا امکان ایجاد این فضاها را فراهم آوریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.