۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴
کد خبر: 600460

قدس انلاین : فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری پسر جوانی که دختر دانش آموز را تهدید به آدم ربایی می کرد، خبر داد.

آدم ربایی شرورنمای مشهدی ناکام ماند

سرهنگ «اکبر آقا بیگی»  در تشریح این خبر گفت: دختری 17 ساله و خانواده اش  با تنظیم داد خواستی به کلانتری  خواجه ربیع مشهد مراجعه کرده و  از پسری جوان که خواستگار این دختر دانش آموز بوده اعلام شکایت کردند.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: تحقیقات اولیه در این باره حاکی از آن بود که پسر 21 ساله چندی قبل دختر دانش آموز را می بیند و به خواستکاری اش می رود . اما پس از آن که جواب منفی از خانواده این دختر می شنود تصمیم می گیرد که با تهدید به آدم ربایی و نشان دادن خود به عنوان فردی شرور، دختر مورد علاقه و خانواده اش را بترساند و  رضایت ازدواج خود را به این شکل بگیرد.
سرهنگ آقا بیگی گفت: پسر 21 ساله  با ژست های خلافکاری و در کنار دوستان عکس  گرفته و در فضای مجازی برای این دختر دانش آموز ارسال می کرد  و این مساله ترس و وحشت دختر نوجوان را بیشتر کرده بود.
وی اظهار داشت:  در پی اعلام این شکایت ، تیم تجسس کلانتری خواجه ربیع تحقیقات خود را آغاز و متهم پرونده را به کلانتری هدایت کردند. این پسر  جوان در ابتدا منکر ارتکاب  تهدید بود اما وقتی در برابر شواهد و ادله موجود قرار گرفت راهی جز بیان حقیقت ندید و به تهدیدهای خشن خود اعتراف کرد.
سرهنگ آقا بیگی با اشاره به این مطلب که متهم ، شماره تلفن دختر نوجوان را از طریق یکی از آشنایان شان که همکلاسی این دختر خانم بوده به دست آورده گفت:  به خانواده ها توصیه می کنیم درباره مراقبت از شماره تلفن و همچنین انتشار اطلاعات خصوصی زندگی خود در فضای مجازی دقت لازم را داشته و در صورت مواجهه با هرگونه مزاحمت و یا تهدید مانند آنچه در این ماجرا خواندیم  والدین خود را بلافاصله در جریان قرار دهند چرا که  این دختر دانش آموز مدتی  این مزاحمت ها را تحمل کرده و شاید اگر زودتر پدر و مادرش را در جریان قرار می داد  دچار استرس و فشار روحی کمتری می شد.
فرمانده انتظامی مشهد در پایان خاطر نشان کرد: پلیس در شهر مشهد با افرادی که بخواهند آرامش  و امنیت شهروندان را خدشه دار کنند برخورد قاطعانه و جدی کرده و این افراد  در چنگ قانون گرفتار می شوند تا به سزای اعمال خود برسند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.