ایرانشهر - همایش پیشگیری از آسیب های اجتماعی با حضور فرماندار ایرانشهر و فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر و دیگر مسوولین در این شهرستان برگزارشد.

همایش پیشگیری از آسیب های اجتماعی در شهرستان ایرانشهر برگزارشد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، فرماندار ایرانشهر  در این همایش گفت :تعامل و همدلی و سیاستگذاری مناسب بین دستگاه های اجرایی و فرهنگی برای استفاده از ظرفیت های مردمی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی امری ضروری است.

نبی بخش داودی در همایش پیشگیری از آسیب های اجتماعی این شهرستان افزود: آسیب های اجتماعی به یک مقوله بسیار مهم در جامعه تبدیل شده است و در این راستا باید تلاش کرد و از همه پتانسیل ها برای پیشگیری از این مهم استفاده کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر هم با اعلام آمادگی نیروی انتظامی در این شهرستان با سایر نهادها و ارگان های دولتی و غیر دولتی برای پرداختن به موضوع پیشگیری از آسیب های اجتماعی گفت:نیروی انتظامی در کنار برخورد قاطع و قانونی با مجرمان تلاش های گسترده ای را در معاونت اجتماعی با رویکرد جامعه محوری انجام داده است.

سرهنگ سعادتی میزان آگاهی عمومی از انواع مختلف مهارتهای زندگی با رویکرد به سبک زندگی اسلامی ایرانی و اثرگذاری آن در جرایم و آسیبهای اجتماعی ، بررسی نقش منتفذین ،معتمدین و ریش سفیدان در میزان جرایم و آسیبهای اجتماعی و راهکارهای احیاء و بهره مندی مثبت از ظرفیت این نهاد مدنی ، بررسی علل و عوامل و راهکارهای کاهش طلاق واعتیاد را از مهمترین اهداف این همایش ذکر کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.