ایلام­ – رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: درصدد رفع مشکلات کشتارگاه سیپدمرغ مانشت هستیم و این کشتارگاه در نیمه اول سال جاری مجددا بازگشایی خواهد شد.

کشتارگاه سپید مرغ مانشت ایلام بازگشایی می شود

یاراله نصیری روز سه شنبه در گفتگو با قدس آنلاین، با بیان اینکه این کشتارگاه از بخش خصوصی طلب های زیادی دارد، اظهارداشت: علاوه بر این، کشتارگاه در حال سرویس دوره ای بوده و  به قول صاحب طرح در سال گذشته زیان ده بوده که منجر به تعطیلی آن شده است.

وی با اشاره به اینکه برای رفع مشکلات این واحد تولیدی جلسات مختلفی در کارگروه اقتصاد مقاومتی برگزار گردید، افزود: در این جلسات تصمیماتی برای احیای این واحد گرفته شده از جمله حل و فصل بدهی به سیستم بانکی، بدهی های مالیاتی و تأمین اجتماعی مهمترین آنها بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام از پیشنهاد اتحادیه مرغداران استان برای خرید کشتارگاه خبرداد و تصریح کرد: این پیشنهاد در حال بررسی است که هنوز واگذاری به اتحادیه قطعی نشده است.

نصیری با تأکید بر اینکه این کشتارگاه در نیمه اول سال جاری مجددا احیا و بازگشایی شود، خاطرنشان ساخت: این شرکت از ابتدای اخذ پروانه فعالیت از معافیت مالیاتی به مدت ۱۰ سال برخوردار بوده است.

وی بروز رسانی سیستم توزیع، تقسط بدهی مالیاتی و تأمین اجتماعی را یکی از اهداف مدیریت مجموعه عنوان کرد و افزود: علاوه بر این برای صادرات مرغ تولیدی، کشور عراق استانداردهایی همچون وزن مرغ، بسته بندی، ایجاد خط ۲ و ... مدنظر است که در تلاش هستیم تا محصول تولیدی این شرکت را به کشور عراق صادر کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.