قدس انلاین: مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی گفت: ثبت نام متقاضیان در 'طرح ملی توان افزایی زنان با رویکرد کسب و کار و کارآفرینی' با عنوان 'مسیر کسب و کار من' برای جوانان صاحب ایده در این استان آغاز شد.

ثبت نام در طرح توان افزایی زنان خراسان رضوی آغاز شد

فرشته سلجوقی عصر سه شنبه  افزود: این طرح با هدف آگاهسازی مخاطبان از مزیتهای اقتصادی و فرصتهای کسب و کار بومی، آشنایی با فرآیند راه اندازی کسب وکار و ترغیب جوانان برای ورود به عرصه­ کارآفرینی به اجرا درآمده است.

وی ادامه داد: طرح ملی توان افزایی زنان با رویکرد کسب و کار و کارآفرینی با همکاری مشترک معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری، دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی و بنیاد توسعه کارآفرینی زنان و جوانان اجرایی شده است. در این چارچوب بر اساس سهمیه اعلام شده شناسایی ۱۰۰ نفر از جوانان علاقه مند استان انجام می گیرد که آنان طی سه روز از خدمات آموزشی و مشاوره ای طرح بهره مند می شوند.
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی گفت: طرح توان افزایی زنان ویژه بانوان استان است اما حداکثر ۳۰ درصد از سهمیه این طرح در استان بر حسب نیاز و علاقه مندی، به مردان نیز اختصاص پیدا می کند.
وی در خصوص شرایط شرکت کنندگان در این طرح نیز اظهار کرد: جوانان علاقه مند به خویش فرمایی، صاحب ایده و جوانانی که کسب و کار نو پا دارند می توانند در این طرح به صورت رایگان شرکت کنند. شرط سنی ۲۰ تا ۴۰ سال است و ثبت نام در این طرح از طریق سایت www.foundationed.ir انجام و مخاطبان نهایی از بین ثبت نام کنندگان انتخاب می شوند.
او افزود: افراد با شرکت در این طرح می توانند علاوه بر دریافت آموزشهایی در زمینه جستجوی فرصتهای کسب و کار و کارآفرینی، ایده یابی، آشنایی با مدل کسب و کار و ترسیم نقشه راه، با الگوی کارآفرینان موفق نیز آشنا شده و از خدمات مشاوره فردی و گروهی برای تجاری سازی ایده خود بهره مند شوند.
مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی گفت: زمان نهایی برگزاری رویداد پس از ثبت نام و انتخاب متقاضیان تعیین و اطلاع رسانی می شود.
زنان ۴۹.۶ درصد از جمعیت شش میلیون و ۴۳۴ هزار نفری خراسان را تشکیل می دهند. همچنین یک میلیون و ۶۱۶ هزار نفر از جمعیت خراسان رضوی قشر جوان هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.