نیمه اول دیدار استقلال و ذوب آهن با برتری شاگردان وینفرد شفر به پایان رسید.

برتری استقلال برابر ذوب آهن در نیمه اول/ تیام همه کار برای شفر کرد

به گزارش قدس آنلاین، دیدار برگشت تیم های فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه امروز سه شنبه در ورزشگاه آزادی آغاز شد که نیمه اول این بازی با برتری ۲ بر صفر آبی پوشان به پایان رسید. تیام در دقیقه ۱۱ از روی نقطه پنالتی و دقیقه ۴۲ برای استقلال گل زد.

هنوز بازی شروع نشده بود خطای شدید تیام روی پای فخرالدینی در ثانیه ۲۰ کار را به درگیری و جنجال کشید که با اخطاری که داور به مهاجم استقلال داد اوضاع کمی آرام شد. با این حال در دقیقه ۱۰ مدافعان ذوب آهن روی سهرابیان مرتکب خطای پنالتی شدند که یک دقیقه بعد تیام این ضربه را به گل نخست تبدیل کرد.

چند دقیقه بعد استقلال این فرصت را داشت که گل دوم را وارد دروازه ذوب آهن کند اما توپ جباروف از بالای دروازه به بیرون رفت. ذوب آهن در بخشی از نیمه اول توپ و میدان را در اختیار داشت و موقعیت هایی را هم روی دروازه استقلال ایجاد کرد. 

با این حال این استقلال بود که در دقیقه ۴۲ توسط تیام و روی یک ضربه زیبا و تماشایی به گل دوم دست پیدا کرد. تیام این ضربه را با پای چپ و به زیبایی زد که توپ در زوایه دست نیافتنی دروازه رشید مظاهری جای گرفت. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.