کارشناس داوری کشورمان گفت که داور عمانی دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و ذوب‌آهن در حد این بازی نبود و او باید دو بازیکن استقلال را احراج می‌کرد.

پنالتی استقلال درست بود/ تیام و باقری باید اخراج می‌شدند

به گزارش قدس آنلاین،   حیدر سلیمانی در گفت‌وگو با تسنیم درباره قضاوت داور عمانی بازی استقلال و ذوب آهن گفت: بازیکنان دو تیم از همان ابتدای بازی با هجوم دسته جمعی به سمت داور اقتدار داور را زیر سوال بردند و به همین دلیل داور با ترس قضاوت کرد. در کنار این موضوع تماشاگران پرشور استقلال تصمیمات داور را متزلزل کردند و داور عمانی نشان داد که در حد این بازی بزرگ نبود.

وی ادامه داد: دقیقه یک تیام مهاجم استقلال با بی پروایی خطایی را روی فخرالدینی بازیکن ذوب آهن انجام داد که داور به درستی با کارت زرد جریمه کرد. دقیقه 10 مدافع ذوب آهن ولسیانی روی خط طولی محوطه جریمه بر روی مهاجم استقلال سهرابیان خطا کرد و پای مهاجم را مورد اصابت قرار داد و داور عمانی به درستی اعلام پنالتی کرد.

این کارشناس داوری تصریح کرد: دقیقه ١٤ توپ با برخورد به سر منتظری مدافع استقلال به کرنر رفت و داور با اشتباه ضربه دروازه را نشان داد. دقیقه ٣١ آفساید تیام به درستی اعلام شد و این مهاجم با وجود شنیدن سوت داور و توقف بازیکنان توپ را وارد دروازه کرد که مستحق اخطار بود اما داور چشم پوشی کرد که مورد اعتراض دسته جمعی تیم ذوب آهن قرار گرفت. داور با این تصمیم نشان داد که دوست ندارد جو ورزشگاه علیه وی شود.

سلیمانی یادآور شد: دقیقه ٤٧ تکل فرشید باقری بازیکن استقلال روی بازیکن ذوب آهن مصداق خطای شدید بود که باید مستقیما با کارت قرمز جریمه می شد ولی داور کارت زرد هم نداد. دقیقه ٤٩ اخطار به فخرالدینی بخاطر خطا روی تیام صحیح بود. دقیقه ٦٦ خسرو حیدری تکل خطرناکی روی بازیکن ذوب آهن زد که به درستی اخطار گرفت.

وی عنوان کرد: در کل داور عمانی عملکرد خوبی در این دیدار نداشت و سوت‌های پی در پی این داور روی اعصاب بازیکنان تاثیر منفی گذاشت. بازیکنان دو تیم با اعتراض‌های مکرر تصمیمات وی را قبول نداشتند و در ضلع سوم هم تماشاگران پرشور استقلال هم توانستند با سر و صدای زیاد تصمیمات داور تحت تاثیر خودشان قرار دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.