جزییات تازه ای از درگذشت مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال منتشر شده است.

انتشار آخرین جزییات مرگ دلخراش بازیکن پیشین استقلال

به گزارش قدس آنلاین، جی لوید ساموئل مدافع اهل ترینیداد و توباگویی صبح دیروز بر اثر سانحه دلخراش رانندگی در سن 37 سالگی چشم از جهان فرو بست تا این اتفاق چند ساعت قبل از بازی استقلال با ذوب آهن شوک عجیبی را به اردوی این تیم همین طور امیر قلعه نویی سرمربی ذوبی ها که یکی دو سال با این بازیکن کار کرده بود، وارد کند.

بلافاصله با رسانه ای شدن این اتفاق تلخ گمانه زنی ها پیرامون نحوه رخ دادن تصادف منجر به مرگ ساموئل در دستور کار رسانه ها قرار گرفت و بسیاری براساس شنیده های خود از شاهدان گزارش هایی پیرامون آن منتشر کردند از جمله این که خودروی رنج روور ساموئل در برخورد با یک دستگاه کامیون دچار آتش سوزی شده است.

در فاصله 24 ساعت از مرگ دلخراش بازیکن سابق تیم ملی زیر 21 سال انگلیس و باشگاه های آستون ویلا، بولتون، کاردیف سیتی و استقلال امروز پلیس چشیر در بیانیه ای گزارش کامل این اتفاق تلخ را منتشر کرد و نوشت:« ساعت 7:55 صبح دیروز تصادفی در جاده روور گزارش شد که در بررسی ها مشخص شد برخورد شدیدی میان رنج روور و یک دستگاه ون مسافرتی رخ داده است که در این سانحه راننده رنج روور جی لوید ساموئل 37 ساله در دم جان باخت اما راننده 57 ساله ون با توجه به جراحات شدید راهی بیمارستان شد که وضعیت او نیز وخیم گزارش شده است».

در همین حال باشگاه آستون ویلا که این روزها در تلاش است تا در پلی آف چمپیون شیب مجوز صعود به لیگ برتر را دریافت کند در واکنش به این اتفاق برای ستاره سابق خود تصمیم گرفت با بازوبندهای سیاه و پلاکاردهایی برای گرامیداشت یاد و خاطره ساموئل به مصاف میدلزبورو برود که یک دقیقه سکوت در ابتدای بازی نیز به همین خاطر بود. مدافع سابق استقلالی ها بیشترین بازی را برای آستون ویلا انجام داد و طی 9 سال حضور در این باشگاه در 167 مصاف رسمی به میدان رفت.

اما واکنش ها به این مرگ دلخراش همچنان ادامه دارد تا جایی که اشلی یانگ ستاره این روزهای من یونایتد در توئیتی خطاب به بازمانده ها و طرفداران ساموئل نوشت:« واقعا خبر تلخ و شوکه کننده ای بود. یکی از بهترین دوستانم را از دست دادم، کسی که فوتبالم را مدیون حمایت های او در آستون ویلا هستم چون روزی که به عنوان یک جوان بی تجربه به ویلا پا گذاشتم جی لوید بود که حمایتم کرد تا رشد کنم».

فدراسیون فوتبال ترینیداد و توباگو نیز در پیام های متوالی همچنان در حال ابراز همدردی با خانواده جی لوید ساموئل است که آخرین پیام این فدراسیون به حضور دوستان و هم تیمی های سابق ساموئل در مراسم خاکسپاری مدافع استقلال برمی گردد ضمن این که فدراسیون فوتبال انگلیس نیز در صفحات مجازی خود به این حادثه تلخ و دلخراش واکنش نشان داد و برای ساموئل آرزوی آرامش ابدی کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.