یزد - رئیس اداره روابط عمومی کمیته امداد استان یزد گفت : پویش‌های مردمی با مشارکت گروه‌های هنری و خیران برای رفع مشکلات درمانی، تأمین لوازم ضروری منزل نیازمندان و مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان یزد در ماه مبارک رمضان راه‌اندازی می‌شود.

 پویش‌های مردمی کمک به نیازمندان در استان یزد راه اندازی می شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان ، مهدی نشاسته گر بابیان اینکه ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای مشارکت در انجام کارهای نیک و پسندیده است، اظهارداشت: پویش‌های مردمی با مشارکت گروه‌های هنری و خیران برای رفع مشکلات درمانی، تأمین لوازم ضروری منزل نیازمندان و مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان یزد در ماه مبارک رمضان راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: تمرکز برنامه‌های این نهاد در ماه مبارک رمضان در هفته اطعام و اکرام نیازمندان از دهم خردادماه هم‌زمان با میلاد حضرت امام حسن مجتبی (ع) لغایت هیجدهم خردادماه است و طی این مدت ۱۰۰ پایگاه کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان یزد فعال هستند.

نشاسته گر تصریح کرد: حامی یابی برای حمایت مالی و معنوی کودکان یتیم و فرزندان نیازمند در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین، دریافت نذورات و کمک‌های مردمی برای تهیه سبدهای غذایی برای نیازمندان و جمع‌آوری کفاره و زکات فطره در پایگاه‌های این نهاد در ماه مبارک رمضان انجام می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح مفتاح الجنه گفت: کمیته امداد باهدف رفع نیاز مددجویان تحت حمایت زمینه حضور مسئولان و خیران در منازل آنان را در قالب طرح مفتاح الجنه در ماه مبارک رمضان فراهم کرده است، سال گذشته یک میلیارد و ۲۵۱ میلیون تومان با اجرای این طرح به جامعه هدف تحت حمایت کمک شد.

این مسئول با اشاره به فضیلت اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان بیان کرد: سال ۹۶، نیکوکاران استان یزد سه میلیارد تومان برای اطعام و افطار مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کمک کردند.

وی خاطر نشان ساخت: ۱۷۵ میلیون تومان نیز در سال گذشته در قالب همیان مولا از سوی نیکوکاران در ماه مبارک رمضان به مددجویان تحت حمایت کمک شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.