۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳
کد خبر: 600580

گناباد- یک استاد حوزه و دانشگاه گفت:بیشترین سود را ازناامنی جهان آمریکا می برد.

بزرگداشت شهدای امنیت در گناباد

به گزارش خبرنگارقدس انلاین حجت الاسلام سید حسین آقامیری سه شنبه شب در یادواره شهدای امنیت که با حضور 'سترده اقشار مردمی ونیز پدر شهید حدادیان  در محل مصلی امام خمینی (ره) گناباد برگزار شد گفت:ناامنی کنونی جهان از تمام دوره های زندگی بشر بیشتر است .

وی با اشاره به جنگهایی که در این زمان اتفاق افتاده گفت : اولین کشتار دسته جمعی در این عصربمباران هیروشیما بوده  ونشان می دهد  که آمریکا و برخی کشور های اروپایی در آن نقش داشته اند وباز هم همینها  دم از حقوق بشر می زنند.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: در کشور آمریکا بزرگترین بنگاه های اقتصادی و کارخانه های اسلحه سازی قرار دارند بنا براین باید جهان ناامن باشد تا این کارخانه ها  بتوانند کار کنند،لذا  تفکر و بقای آمریکا در ناامن کردن جهان می باشد.

وی افزود: مقوله امنیت را امروز باید بفهمیم تا بدانیم شهید حدادیان و شهدای نیروی انتظامی چه کار بزرگی را انجام داده اند.

آقامیری خاطرنشان کرد: شهدای امنیت تنها شهدای  خیابان پاسداران نیستند بلکه تمامی شهدای ما در حوزه های مختلف اگر نبودند امروز ما امنیت نداشتیم.

این استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: امروز اگر کسی سکوت کند و یا به موقع حرف نزند باعث نا امنی در جامعه می شود و در مسیر استکبار است  .

وی خاطرنشان کرد: وظیفه ما در مقابل شهدا برگزاری یادواره و مراسم نیست بلکه درست کار کردن است .

این مراسم با بیان خاطراتی توسط پدر شهید حدادیان از فرزند شهیدش در خیابان پاسداران ونیز مرثیه سرایی حاج احمد واعظی  پایان یافت .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.