همدان - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: در فروردین ماه سال جاری ۱۰ هزار و ۸۸۵ متر مربع از راه های آسفالته استان لکه گیری شدند.

لکه گیری بیش از ۱۰ هزار متر مربع از راههای آسفالته استان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، محمد رودباری اظهار داشت: این اقدام در محورهای اصلی، فرعی، روستایی و راه‌های مواصلاتی استان همدان انجام شده است.

وی تعمیر، مرمت و نگهداری پل‌های کوچک، احداث و تعریض پل ها و تعمیرات اساسی پل های بزرگ، را از دیگر اقدامات انجام شده در این مدت بیان کرد و گفت: زه کشی و دریواسیون ۶۲ و تنقیه و لایروبی ۲۴۷ مورد از پل ها نیز در این مدت انجام شده است.

مدیرکل راهداری همدان با اشاره به اینکه شانه سازی ۱۷ کیلومتر از راه های آسفالته استان نیز انجام شده است، ابراز داست: ۲ هزار و ۳۰۰ مترمکعب از سطوح آسفالته استان ترانشه برداری و ۳۶۰ مترمربع نیز موج تراشی شده اند.

محمد رودباری ادامه داد: همچنین در فروردین ماه سال جاری ۶۲۵ کیلومتر پاک کردن و تنظیم قنوها با گریدر، ۷۲ کیلومتر رگلاژ راه های شنی و ۸۲۶ کیلومتر رگلاز و تسطیح شانه راه های آسفالته انجام شده است.

احداث دوربرگردان و پارکینگ، اصلاح تقاطع ها و پیچ ها خطرناک، اصلاح قیرزدگی در راه های آسفالته، ریزش برداری، درزگیری راه های آسفالته و اصلاح شیب شیروانی از دیگر اقدامات اجرایی است که در کارنامه فروردین ماه سال جاری این اداره کل ثبت شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.