بجنورد-مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی گفت : برای حمایت از کالای ایرانی ، رسانه ها باید بمباران تبلیغاتی انجام دهند.

 برای حمایت از کالای ایرانی بمباران تبلیغاتی انجام شود

به گزارش قدس، آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی ؛ سیاوش وحدت  در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای خراسان شمالی افزود : انجام تبلیغات پی در پی برای معرفی و استفاده از کالای تولید داخل موجب فرهنگ سازی شده و خرید کالاهای ایرانی  ملکه ذهن عموم می گردد.

وی ادامه داد : صدا و سیما به دلیل  گستره نفوذ نقش بسیار مهم و قابل توجهی در فرهنگ سازی استفاده از کالای ایرانی در جامعه دارد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی تاکید کرد :  برخی از واحدهای صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان خراسان شمالی از لحاظ نوع تولید و کیفیت قابل رقابت با محصولات داخلی و خارجی است که نیازمند معرفی از طریق رسانه می باشند تا مورد حمایت مسئولین و مردم استان قرارگیرند.

سیاوش وحدت به حمایتهای شرکت شهرکهای صنعتی استان از صنایع کوچک و متوسط مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی  اشاره کرد و افزود : این شرکت از طریق آموزش ، شرکت در نمایشگاههای داخلی و خارجی ، ارائه تسهیلات و غیره است.

وی خوشه های صنعتی  استان را یکی از قابلیتهای منحصر به فرد برای برنامه سازی در صدا و سیما دانست و گفت : خوشه های صنعتی توسعه یافته آبنبات و فرش دستباف استان و خوشه  صنعتی پلاستیک  هم اکنون نیازمند تبلیغات می باشند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی به  کمکهای همه جانبه این شرکت در راستای تعامل صدا و سیما با تولیدکنندگان مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی تاکید کرد.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان شمالی در این دیدار گفت : از ظرفیتهای رسانه باید به صورت کامل و جامع استفاده کرد تا  فرهنگ سازی انجام شود.

قربانی جم افزود : صدا و سیمای استان تمام تلاش خود را برای معرفی تولیدکنندگان استان انجام می دهد و در ساخت برنامه های متعدد با نگاه حمایتی از صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی پیش می رود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.