قدس آنلاین: رئیس بنیاد نخبگان استان خراسان رضوی گفت: ما می‌توانیم با نگهداشتن نخبگان و مستعدان برتر در کشور و با استفاده از توانمندی آن‌ها شعار حمایت از کالای ایرانی را تحقق ببخشیم و کشور را از وجود کالاهای خارجی بی نیاز کنیم.

حمایت از کالای ایرانی در گروِ حفظ نخبگان در کشور است

به گزارش قدس آنلاین سعید احمدزاده با اشاره به نقش نخبگان در تحقق شعار سال، حمایت از کالای ایرانی، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنان خود در ابتدای سال دانش آموختگان، دانشجویان و دانشگاهیان را یکی از مهم ترین ظرفیت‌های کشور دانستند و فرمودند این جمعیت فعال و مستعد می‌تواند کشور را در عرصه کار، تلاش و تولید سرآمد کند.

وی ادامه داد: بسیاری از کالاهای خارجی که امروزه در کشور ما زبانزد هستند، به کمک نخبگان و دانش ‌آموختگان برتری تولید می‌شود که به خارج از کشور مهاجرت کرده‌اند و امروزه در معتبرترین مراکز علمی و تولیدی مشغول فعالیت هستند. پس ما می‌توانیم با نگهداشتن نخبگان و مستعدان برتر در کشور و با استفاده از توانمندی آن‌ها این شعار را تحقق ببخشیم و کشور را از وجود کالاهای خارجی بی نیاز کنیم.

رئیس بنیاد نخبگان استان خراسان رضوی تصریح کرد: بنیاد نخبگان سعی می¬کند با برگزاری جشنواره‌های منطقه‌ای رویش که این جشنواره در منطقه ما با عنوان جشنواره اختراعات و ابتکارات رویش خاوران برگزار می‌شود از اختراعات و تولیدات ایرانی حمایت کند و با گسترش فرهنگ دانش بنیان و راه اندازی شرکت‌های فناور به تولید ملی و افزایش کیفیت آن کمک کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.