یزد- فرماندهی انتظامی استان یزد با صدور اطلاعیه ای به مناسبت ماه مبارک رمضان گفت: خودسازی عاشقانه در این ماه بر همه ابعاد زندگی تاثیرگذار است و برکات آن در سلامت و آرامش روح و جسم و به تبع آن افزایش امنیت و کاهش جرایم جلوه می نماید.

خودسازی عاشقانه در ماه مبارک رمضان بر همه ابعاد زندگی تاثیرگذار است

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازپایگاه خبری پلیس ، سردارایرج کاکاوند با بیان اطلاعیه به مناسبت ماه مبارک اظهارداشت: بار دیگر ماه مبارک رمضان ماه میهمانی خدا فرا رسید و مردم خداجو و مومن آماده می شوند تا ادب حضور در ضیافت پروردگار را سرمایه خوشبختی دنیا و آخرت خود سازندو خودسازی عاشقانه در این ماه بر همه ابعاد زندگی تاثیرگذار است و برکات آن در سلامت و آرامش روح و جسم و به تبع آن افزایش امنیت و کاهش جرایم جلوه می نماید.

وی افزود :بی تردید امسال نیز همانند سالهای گذشته، مردم مومن و پارسای استان از این فرصت بی نظیر کمال استفاده و فیض معنوی را خواهند برد و خادمان خود در نیروی انتظامی را برای ایجاد فضای سالم و آرام همراهی می کنند.

فرماندهی انتظامی استان  ضمن تبریک حلول این ماه پر برکت و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم فهیم و متدین، توجه عموم هموطنان به ویژه متصدیان اماکن عمومی و اصناف کشور را به رعایت نکات ذیل جلب می نماید:

۱)شهروندان برای حفظ حرمت ماه مبارک رمضان از هر گونه تظاهر به روزه خواری  شامل خوردن، آشامیدن به خصوص سیگار کشیدن  در واحد های صنفی، اماکن عمومی، معابر عمومی و خودروها و... خودداری نمایند.

۲)رانندگان و سرنشینان خودرو های شخصی و عمومی از هرگونه تظاهر به روزه خواری، آلودگی صوتی، بدپوششی، سیگار کشیدن و ... پرهیز نموده و موظف به رعایت حرمت این ماه عزیز می باشند.

۳)مسافران و اشخاصی که دارای عذر شرعی در ماه مبارک رمضان می باشند به منظور صرف غذا و ... به مراکز از قبل تعیین شده و دور از ملاء عام مراجعه نمایند.

۴)به منظور رعایت و حفظ شئونات اسلامی و جلوگیری از تظاهر به روزه خواری در ملاء عام متصدیان مراکز پذیرایی مستقر در پایانه ها ،فرودگاه ها، راه آهن و بین راهی می توانند با اخذ مجوز های لازم از مراجع ذیصلاح با استتار محل مربوطه برابر مقررات فعالیت نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.