بجنورد - استاندار خراسان شمالی در دیدار مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور بر جذب و تخصیص اعتبارات ملی و استانی برای تکمیل و بهره برداری از سالن ۶ هزار نفری بجنورد در سال ۹۸ تأکید کرد.

بهره برداری از سالن ورزشی ۶ هزار نفری بجنورد تا سال ۹۸

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدرضا صالحی در این دیدار اظهار داشت: اعتبار مورد نیاز برای تکمیل و بهره برداری از این پروژه ۱۱ میلیارد تومان است که ۳ میلیارد تومان استانی و مابقی از محل اعتبارات شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور خواهد بود و نگاه ما این است که پروژه ها برحسب رعایت تقدم و اولویت ها در استان تکمیل شود.
وی خواستار آن شد تا پیمانکاران مجرب در مناقصات مرتبط با این پروژه شرکت کنند و افزود: اداره کل ورزش و جوانان در گام نخست برای تامین هزینه ها و نیروی انسانی مورد نیاز در نگهداری از این سالن ورزشی پس از بهره برداری، با بخش خصوصی به ویژه بخش صنعت استان نشست و گفت و گو داشته باشد
مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی هم گفت: بحث نگهداری از سالن ها و استادیوم های ورزشی پس از اتمام و بهره برداری آن از موضوعات مهمی است که استان باید برای تامین هزینه های لازم راهکار کارشناسی ارائه دهد.
حسن کریمی با اشاره به مشکلات استادیوم ۱۵ هزار نفری بجنورد تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان اشکالات موجود اعم از نقص دوربین ها، صندلی ها، مشکلات مرتبط با راه، سردر ورودی و دیگر نواقص احتمالی را طی صورتجلسه ای برای شرکت ارسال کند تا اعتبار لازم برای حل این موارد در نظر گرفته شود.
در این نشست هم چنین آخرین وضعیت پروژه های مرتبط با سالن های ورزشی شیروان، راز و جرگلان و برزنه نیز اعلام و مقرر شد پیگیری های لازم انجام پذیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.