قدس انلاین : مدیرتوسعه بازرگانی جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: گوشت گرم گوسفندی وارداتی با قیمت مناسب درهفته اول ماه مبارک دربازار توزیع می‌شود.

گوشت گرم گوسفندی درراه بازارماه رمضان

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازفارس، سیدحمیدرضا جوادی گفت: اقلام مصرفی مردم در ماه مبارک تامین و بدون محدودیت در سطح فروشگاه‌ها و میادین توزیع می‌شود. سهمیه کلیه شهرستان‌های استان مشخص و ارسال شده است.

وی برنج، خرما، تخم مرغ، روغن نباتی، مرغ و گوشت قرمز را از جمله اقلام  بیان کرد و افزود: خرما و روغن نباتی جزء کالا اصلی نیست ولی به عنوان کالای پرمصرف در بازار توزیع خواهد شد.

جوادی قیمت  هرشانه تخم مرغ را برای مصرف کننده ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان گوشت قرمز گوساله را هر کیلو ۲۳ هزار تومان و قیمت هرکیلو مرغ را ۶۲۰۰ تومان اعلام کرد و افزود: هراندازه که بازار نیاز داشته باشد این اقلام موجود است.

وی درپاسخ به این سوال  مبنی بر اینکه چرا قیمت گوشت گرم گوسفندی در بازار افزایش یافته اظهار داشت: گوشت گرم گوسفندی وارداتی با قیمت مناسب در هفته اول ماه مبارک به طور گسترده در بازار توزیع خواهد شد که این به کاهش قیمت کمک خواهد کرد.

مدیر بازرگانی جهاد کشاورزی افزود: در کنار این دام زنده نیز از این پس وارد بازار می‌شود و اگر مردم درخرید مدیریت کنند و به اندازه نیاز اجناس را خریداری کنند از این پس قیمت گوشت گرم گوسفندی نیز در بازار کاهش خواهد یافت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.