قدس آنلاین - رئیس امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات خراسان رضوی گفت: در ایام ماه مبارک علاوه بر مشهد در ۱۶ شهرستان استان خراسان رضوی نمایشگاه قرآنی برگزار می‌شود.

قدس آنلاین به نقل از فارس،مهدی رمضانی افزود: در ماه مبارک رمضان امسال دو برنامه محوری و برنامه‌های جنبی داریم که یکی از برنامه‌های ما تفسیر سوره  مبارکه فتح است.

وی ادامه داد: این برنامه که با همکاری ائمه جمعه و روحانیون طرح هجرت در ۲ هزار پایگاه تفسیری مربوط به ائمه جمعه و پایگاه تبلیغی مربوط به روحانیون است با محوریت سوره مبارکه فتح در استان برگزار می‌شود.

رمضانی اضافه کرد: این سوره مصوبه  ستاد تفسیر استان است که با نظر آیت‌الله  علم‌الهدی با توجه به شرایط روز این سوره در نظر گرفته شده و کتابی هم با  محوریت همین سوره با عنوان(پیروزی آشکار عوامل آثار) که به تعداد ۳ هزار جلد چاپ و برای همه شهرستان‌ها ارسال شده است.

رئیس امور قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی استان با بیان برنامه جزءخوانی یکی دیگر از برنامه‌های ما در ماه مبارک است، ادامه داد: برای برنامه‌های جزءخوانی در شهرستان‌ها از ۳۲ پایگاه حمایت می‌کنیم. این برنامه با عنوان(با قرآن در رمضان) در ماه مبارک در استان اجرا می‌شود و علاوه براین از جلسات قرآنی محلات نیز حمایت می‌شود.

وی از برگزاری نمایشگاه  قرآنی در ۱۶ شهرستان استان با هدایت دفتر تبلیغات استان خبر داد و اضافه کرد: علاوه بر این نمایشگاه  بین‌المللی قرآنی در میدان شهدا مشهد نیز از تاریخ اول خرداد تا ۱۰ خردادماه ۹۷ برگزار می‌شود.

رمضانی با تاکید بر اینکه هرکس به سمت و سوی قرآن بیاید دیگر کار خلافی انجام نمی‌دهد به امار بالای زندانیان و هزینه‌های آن اشاره کرد و گفت: اگر مسئولان ۱۰ درصد این هزینه‌ها را به امور قرآنی اختصاص دهند می‌توان جلوی بسیاری از ناهنجاری‌ها را در جامعه گرفت و این نیازمند توجه به مسائل دینی و قرآنی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.