کرج- سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج با تاکید براینکه اختلاف شخصی میان اعضا وجود ندارد گفت: اطلاق عنوان دو قطبی شدن شورا بی معنی است و تمامی تصمیمات باید در جهت منافع شهر کرج اتخاذ شود.

اعضاء اختلافات شخصی با هم ندارند/بیان نظرات باید در چارچوب قانون باشد

رحیم خستو در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: در تمامی شوراها هر نظری که ارائه می شود عده ای موافق و مخالف دارد و تصمیم قطعی باتوجه به رای اکثریت صورت می پذیرد.

وی تصریح کرد: سر و صدا راه انداختن معنایی ندارد و اعضای مخالف اگر اعتقاد دارند که محق هستند باید با شجاعت در جلسه علنی شورای شهر نظرات خود را بیان کنند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج با بیان این که جلسات علنی شورا توسط مردم و رسانه ها رصد می شود گفت: اعضای مخالف می بایست در چارچوب قانون نظرات خود را مطرح کرده و قضاوت رابرعهده مردم بگذارند.

خستو با اشاره به این که اختلاف شخصی میان اعضای شورا وجود ندارد گفت: تمامی نظرات باتوجه به رای اکثریت به تصویب رسیده و این در حالی است که حتی اعضای هیئت رئیسه نیز تنها تنظیم کننده آراء هستند.

وی در خصوص عدم تشکیل جلسه شورای اسلامی شهر کرج در صبح امروز گفت: طبق ماده ۷ آئین نامه داخلی شوراهای اسلامی مصوب هیئت وزیران، نایب رئیس در غیاب رئیس  در قبال شورا مسئول است و باید انجام وظیفه کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج ادامه داد: در حالی که رئیس شورا با ارسال نامه ای از نایب رئیس درخواست کرده که طبق قانون جلسه به روال قبلی خود انجام شود اما گویا نایب رئیس شورا اعتقادی به این قضیه ندارد.

خستو در پایان تصریح کرد: به طور حتم با عدم امضای دستور جلسه توسط نایب رئیس شورا، این اقدام به فرمانداری اطلاع داده خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.