شهرکرد-معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی گفت:چهارمحال و بختیاری در حوزه ساخت و تکمیل پروژه مسکن مهر توانست عنوان سومین استان کشور را به خود اختصاص دهد که در بین استان های کشور عملکرد بسیار خوبی داشته است.

چهارمحال و بختیاری رتبه سوم ساخت و تکمیل مسکن مهر در کشور را کسب کرد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سید سعید سید علایی روز چهارشنبه در آئین تودیع و معارفه مدیر کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت:استان چهارمحال و بختیاری با جمعیتی حدود ۹۰۰ هزار نفر یکی از استان های مهم در تولید ثروت ملی در حوزه گردشگری و تأمین آب و بویژه در حوزه کشاورزی می باشد.

وی افزود: چهارمحال و بختیاری در حوزه ساخت و تکمیل پروژه مسکن مهر توانست عنوان سومین استان کشور را به خود اختصاص دهد که در بین استان های کشور عملکرد بسیار خوبی داشته است.

سید علایی در ادامه با اشاره به اطلاح نظام شهرسازی که مبتنی بر ابلاغ از سوی مقام معظم رهبری است افزود : یکی از اقدامات صورت گرفته در وزارت راه و شهرسازی اصلاح ساختار در خصوص انتزاع مدیریت استان ها بوده است و با ابلاغ صورتجلسات به کلیه ستادهای راه و شهرسازی انتزاع در سراسر کشور به سرانجام رسید.

وی اضافه کرد: با انجام ۲ سال کار کارشناسی در وزارت راه و شهرسازی ۵ معاونت جدید به ادارات کل راه و شهرسازی در قالب مدیریت صحیح شهرسازی ابلاغ شد.

معاونت توسعه مدیریت  و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: هدف از جداسازی تصدی های راه و شهرسازی سپردن بحث مدیریت های این نهاد به بخش های تخصصی زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی می باشد.

سید علایی در ادامه با اشاره به اصلاح نظام اداری در حوزه مدیریت منابع انسانی گفت: ۳۰۰ مجوز استخدام در حوزه حمل و نقل، سرمایه گذاری، آی تی و... برای کلیه استان ها پیش بینی شده است که ۲۳ اردیبهشت ماه سال جاری اعلام و ۱۵ تیرماه سال جاری آزمون این استخدام برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به ارتقاء وضعیت معیشت کارکنان تابعه وزارت راه و شهرسازی افزود: در بحث ارتقاء وضعیت معیشت کارکنان راه و شهرسازی در قالب فوق العاده ویژه،سختی کار افزایشی صورت گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.