قدس آنلاین/ آرش خلیل‌خانه: رئیس سازمان امور اداری استخدامی کشور به قدس آنلاین گفت، دستور العمل راه‌اندازی سامانه ثبت حقوق و مزایای مدیران و کارکنان دستگاه‌های دولتی و قوای سه‌گانه در فروردین ماه ابلاغ شده و فیش‌های حقوقی فروردین و اردیبهشت‌ ماه مدیران تا پایان ماه در ان وارد خواهد شد.

فیش‌های حقوق فروردین و اردیبهشت مدیران در سامانه «حقوق و مزایا» وارد می‌شود

جمشید انصاری در حاشیه جلسه هیئت دولت همچنین درباره گزارش تحقیق و تفحص مجلس در مورد مدیران دو تابعیتی که در آن بر وجود ۲۰۰ مدیر دوتابعیتی تاکید شده است، گفت: در جریان این گزارش نیستم و هنوز چیزی درباره آن نشنیده‌ام و باید گزارش را مکتوب و رسمی ببینم.

معاون رئیس جمهور با تأکید بر اینکه وزارت اطلاعات مرجع تایید دو تابعیتی‌ها است، اظهار داشت: طبق قانون کسانی که به استخدام دولت جمهوری اسلامی در می‌آیند باید تابعیت ایران داشته باشند و وزارت اطلاعات مرجع تأیید این افراد است.

انصاری در پاسخ به این سؤال که آیا از وزارت اطلاعات یا سازمان اداری و استخدامی هم برای تهیه گزارش تقاضای همکاری شده و یا مکاتبه‌ای در این زمینه صورت گرفته است، عنوان کرد: با سازمان اداری و استخدامی مکاتبه شد و فردی را برای مراجعه معرفی کردند که هیچگاه این مراجعه انجام نشد.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در مورد فرزندان و خانواده برخی وزرا که در گزارش مجلس به عنوان دو تابعیتی معرفی شده‌اند، خاطرنشان کرد: طبق قانون کسی که به استخدام دولت جمهوری اسلامی در می‌آید خودش باید تبعه ایران باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.