قزوین_ کنفرانس خبری با عنوان «قدس، پایتخت همیشگی فلسطین» با حضور کارشناسان و فعالان ضد صهیونیست خارجی در قزوین برگزار شد.

کنفرانس خبری با عنوان «قدس، پایتخت همیشگی فلسطین» در قزوین برگزار شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، در راستای برگزاری ششمین کنفرانس بین المللی افق نو در مشهد، کنفرانس خبری با عنوان «قدس، پایتخت همیشگی فلسطین» ظهر روز چهارشنبه با حضور جمعی از خبرنگاران و مدیران رسانه ها در ساختمان سابق سپاه ناحیه امام حسن (ع) استان قزوین به همت سازمان بسیج رسانه و شبکه جوانان رضوی این استان برگزار شد.

میهمان های ویژه این اجلاس، «آلیسون ویر» مؤلف و فعال ضد صهیونیست، مؤسس و مدیر اجرایی if americans Knew بود که در خصوص دارایی های امریکا که به اسرائیل می رود فعالیت می کند و مؤلف کتاب Against Our Better Judgment  است؛ از سایر مهمان ویژه اجلاس هم می توان به «جولیتو کیزا» نائب رئیس سابق کمیسیون تجارت بین الملل پارلمان اروپا و «جی. مایکل اسپرینگمن» رئیس سابق اداره ویزای آمریکا در دولت ریگان و بوش پدر اشاره کرد.

در کنفرانس خبری ظهر امروز، موضوعات مختلفی توسط مهمان های خارجی و خبرنگاران در خصوص مسائل منطقه و اقدامات رژیم غاصب صهونیست و اسرائیل عنوان شد.

گفتنی است ششمین کنفرانس بین المللی افق نو  همزمان با سالروز تأسیس رژیم منحوس صهیونیستی (روز نکبت) در مشهد مقدس برگزار شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.