اهواز_ فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان گفت: از ابتدای انقلاب تا کنون با تبدیل تهدید دشمنان به فرصت، انقلاب اسلامی مقاوم‌تر شده است.

انقلاب اسلامی با تبدیل تهدید دشمنان به فرصت،مقاوم‌تر شده است

به گزارش قدس آنلاین، سردار حسن شاهوارپور ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانده ناحیه بسیج شهرستان شوش اظهار کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی هر جایی که دشمنان علیه انقلاب متحد شدند صفوف مردم ایران به‌هم‌پیوسته و منسجم‌تر شده است.

وی با بیان اینکه از برکات جنگ تحمیلی بازدارندگی و توانمندی‌های بسیاری در حوزه‌های مختلفی ایجاد شده است گفت: امروز اگر دشمنان علیه ما تهدید و توطئه دارند با اراده، همدلی و یکدلی باید این تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان افزود: تا زمانی که ندای استقلال و اسلام سر می‌دهیم دشمنی‌ها با ما پابرجاست باید متناسب با این دشمنی‌ها نیروهایمان را آماده و مهیا کنیم.

وی با تأکید بر پاسداشت وحدت و همدلی مردم در شهرستان شوش بیان کرد: تعامل و همدلی بی‌نظیر اقوام، بارگاه پربرکت دانیال نبی (ع)، یادمان شهدای فتح المبین و حضور علما و مفاخر حوزه علمیه از نقاط قوت منحصربه‌فرد شهرستان شوش است.

سردار شاهوار پور در پایان از تلاش سرهنگ کریم بابایی در مدت بیش از چهار سال خدمت در شهرستان شوش تقدیر کرد و طی حکمی ستوان علیرضا ایمانی را به عنوان فرمانده ناحیه بسیج شهرستان شوش معرفی کرد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.