معمولا در ماه مبارک رمضان بازار مسافر ومسافرت کساد میشودو بسیاری از مومنان ترجیح میدهند که درشهر ودیار خود مانده و از شهر خارج نشوند که مبادا روزه آنها باطل شود اما کسانی که توانایی روزه گرفتن ندارند درصورتیکه شرایط ویژه مهیا شود میتوانند با قیمتهای مناسبتری به سفر بروند.

ماه رمضان ارزان به مشهد سفر کنید/ تخفیف ۶۰ درصدی برای تورهای زیارتی/ هتلها و هتل آپارتمانهای مشهد نیم بهاشد

قدس آنلاین-سید حبیب قاآنی: ماه مبارک رمضان هم فرارسید، از فردا خوان نعمت و سفره عبادت برای همه مسلمانان گسترده است. اما دراین ماه سراسر فیض وبرکت هستند شهروندانی که به دلیل کهولت سن یا بیماری قادر به روزه گرفتن نیستند. بسیاری از این اقشار ترجیح میدهند تا دراین ماه از شهر و دیار خود خارج شوند تا شاید  درروزهای کوتاهترسال که روزه داری سهل تراست بتوانند قضای روزه های نگرفته خودرا بجای اورند.

معمولا دراین ماه بازار مسافر ومسافرت کساد میشودو بسیاری از مومنان ترجیح میدهند که درشهر ودیار خود مانده و از شهر خارج نشوند که مبادا روزه آنها باطل شود اما کسانی که توانایی روزه گرفتن ندارند درصورتیکه شرایط ویژه مهیا شود میتوانند با قیمتهای مناسبتری به سفر بروند.

دراین میان امسال بخشهای گردشگری مشهد دراتفاقی که شاید ناخودآگاه با هم هماهنگ هم شده امکان بسیار مناسبی را برای مردم ایران فراهم کردند که با حضور درشهر مشهد هم دراین ماه مبارک به زیارت بارگاه منور رضوی نائل شوندو هم از تخفیفهای ویژه بخشهای گردشگری مشهد بهره مند شوند.

***تخفیف ویژه برای تورها

 دراین راستا، رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی استان از تخفیف ویژه برای تورهای بیش از ۱۰ روز به مشهد همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد. سعید ولیزاده، اظهار کرد: هتل‌های طرف قرارداد شرکت‌های خدمات مسافرتی در این ایام تخفیف ۱۰ تا ۶۰ درصدی را درنظر گرفتند.

رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی استان درباره تخفیف در حوزه حمل و نقل گفت: هزینه ترانسفر از فرودگاه به هتل‌های طرف قرارداد نیز برای مسافران رایگان خواهد بود. وی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان بیشتر سفرها از مشهد به مقصد عتبات عالیات، قم و شیراز انجام می‌گیرد، افزود: میزان سفرهای خارجی کاهش محسوسی یافته و از سوی دیگر با افزایش سفرهای داخلی مواجه هستیم.

***تخفیف ۵۰ درصدی هتل‌آپارتمان‌های مشهد

 درهمین حال، نائب رییس اتحادیه هتل‌آپارتمان‌داران مشهد اعلام کرد: با هماهنگی صورت گرفته با شهرداری مشهد جشنواره رمضان با تخفیف ۵۰ درصدی هتل‌آپارتمان‌ها در این شهر برگزار می‌شود. مهدی آجیلیان، اظهار کرد: هتل‌آپارتمان‌های عضو اتحادیه، این تخفیف را برای مسافرانی که در ماه رمضان به مشهد سفر می‌کنند درنظر گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: جشنواره رمضان با هماهنگی صنف‌های مرتبط با سوغات و اسکان برگزار می‌شود و شامل همه کسانی که در ایام ماه مبارک رمضان به هتل‌آپارتمان‌های مشهد مراجعه یا به صورت اینترنتی اقدام به رزرو می‌کنند می‌شود.

***تخفیف ۳۰ تا ۶۰ درصدی هتل‌های مشهد

رئیس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی نیز از تخفیف ۳۰ تا ۶۰ درصدی هتل‌های مشهد در ماه مبارک رمضان خبر داد.

محمد قانعی، اظهار کرد: باتوجه به اینکه در ماه رمضان میزان مسافران هتل‌ها کاهش می‌یابد، بیشتر هتل‌های مشهد برای مسافران خود این تخفیف را اعمال می‌کنند. وی با بیان اینکه تخفیفات ماه رمضان با این هدف که مردم بتوانند از فضای هتل‌ها در طول ۱۰ روز از ماه رمضان یا بیشتر استفاده کنند درنظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: این تخفیفات شامل مسافرانی که از طریق اینترنتی رزرو می‌کنند نیز می‌شود.

***تخفیف ۱۰ تا ۳۰ درصدبلیت قطارمشهد

همچنین مدیرکل راه آهن خراسان از برگزاری جشنواره تخفیفات قیمت بلیت قطارهای مسافری در ماه مبارک رمضان خبر داد.

محمدهادی ضیایی مهر گفت: جشنواره تخفیفات قیمت بلیت قطارهای مسافری در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.

وی افزود: جشنواره تخفیف در ماه مبارک رمضان و تخفیفات مرتبط با قیمت بلیت قطارهای مسافری ۱۰ تا ۳۰ درصد تخفیف داشته که از طریق شرکت های مالک قطارهای مسافری به صورت سیستمی و به صورت خاص در چارچوب طرح منزلت، ویژه سالمندان و بازنشستگان با تخفیف ۳۰ درصد به متقاضیان ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.