یزد- مدیر کل فرهنگ ارشاد اسلامی استان یزد گفت: حوزه قرآن و عترت یکی از حوزه های مهم و مورد توجه ارشادبوده وسند توسعه فعالیتهای قرآنی در استان نیازمند بازنگری در این حوزه است .

حوزه قرآن و عترت از حوزه های مورد توجه ارشاد است

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین، مجیدجوادیان زاده شامگاه چهارشنبه در دیداربا اعضای هیات مدیره اتحادیه قرآنی وموسسات قرآنی یزد با تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهارداشت: حمایت ازموسسات واتحادیه های قرآنی در دستور کار ما است.  در سال جاری برنامه های متنوعی برای این مهم داریم که این برنامه ها با حمایت این اداره توسط خود موسسات و اتحادیه ها ی قرآنی اجرا خواهد شد .

وی با بیان اینکه سند توسعه فعالیت های قرآنی دراستان نیازمند بازنگری است افزود: به وسیله سند توسعه قرآنی می توانیم راهبرد سیاست و چشم اندازی که در این حوزه به دنبال آن هستیم را با موفقیت طی کنیم.

جوادیان زاده تصریح کرد: ایجاد یک گفتمان منسجم و یکسان  از دیگر مزیت های سند توسعه قرآنی است و  نشست های  منظم  شورای توسعه فعالیت های قرآنی در دستور کار این اداره است ودر این نشست ها تلاش برا ین است که سیاست حمایتی و برنامه ها ی منسجمی برای اتحادیه ها وموسسات قرآنی در نظر گرفته شود .

این مسئول ادامه داد: مردم باید در زندگی روز مره بیشتر با قرآن و مفاهیم  آن آشنایی داشته باشند تا درزندگی روز مره خود با آن را به کار بگیرند.

در ادامه این نشست اعضای هیات مدیره اتحادیه قرآنی و مسئولان موسسات قرآنی به بیان و نظرات و پیشنهادات خودبرای ترویج بهتر فرهنگ قرآنی  پرداختتد ودرادامه  برخی مشکلات این موسسات نیز مطرح شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.